Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Zaplaťte palcem. Banka přichází s platbou otiskem prstu ve Smart Bankingu

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixmac

Ježíšek nemusí nosit dárky pouze 24. prosince. Červenobílé logo UniCredit není náhoda, tento rok vám totiž banka přináší vánoční nadílku ještě před Štědrým dnem. Že nemáte stromeček? Nevadí, stačí vám chytrý telefon. UniCredit Bank totiž svým klientům jako předčasný dárek přináší možnost rychle, pohodlně a bezpečně platit v mobilní aplikaci Smart Banking pouze otiskem prstu. 

UniCredit Bank již v květnu loňského roku jako první na českém trhu přinesla využití technologie otisku prstu v chytrých telefonech do svého mobilního bankovnictví. Díky otisku prstu se mohou klienti přihlašovat nejen do Smart Bankingu, ale i do Online Banking klíče. Nově jej mohou klienti využívat ještě efektivněji – k rychlému a bezpečnému podepisování plateb. Transakce nad 5 000 korun klienti budou standardně podepisovat PINem, jako doposud.

„V každém vztahu je nejdůležitější umět naslouchat. V UniCredit Bank jsme vyslyšeli přání našich klientů. Výsledkem je unikátní novinka, která jim umožní potvrzovat platby do výše 5 000 korun v mobilním Smart Bankingu pouhým otiskem prstu,“ říká Carmelo Minardi, ředitel Multi-Channel Banking, UniCredit Bank.

Smart Banking UniCredit Bank tak využívá dostupné technologie chytrých telefonů naplno. Kromě zjednodušení aktivace aplikace prostřednictvím SMS, funkce sdílení detailů účtu či automatického nastavení data platby, jsme v poslední aktualizaci udělali mobilní bankovnictví také o něco pohodlnější a bezpečnější.  

„Platba otiskem prstu přináší klientům další pohodlí a rychlost při vyřizování jejich transakcí z mobilního telefonu. Odeslat peníze otiskem je stejně pohodlné, jako na pokladně vytáhnout bezkontaktní kartu a zaplatit nákup pípnutím,“ doplňuje Radek Jirka, manažer přímého bankovnictví UniCredit Bank.

Smart Banking pro zajištění ochrany osobních údajů využívá technologie otisků prstů, kterou má uživatel uloženou ve svém chytrém telefonu. Otisky se neukládají ani neposílají na server banky. Využít ji po nejbližší aktualizaci aplikace mohou uživatelé Smart Bankingu UniCredit Bank s chytrými telefony, které funkcionalitu otisků prstu podporují.

Témata:  Unicredit bank mobily

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Neznalost a psychické vyčerpání brání dlužníkům využít oddlužení

Novela insolvenčního zákona měla lidem cestu k oddlužení usnadnit. Přesto počet nových insolvenčních řízení meziročně roste jen o 12 %, přičemž desítky tisíc lidí ročně by tuto možnost mohly využít – většina o ní ale stále neví. Výzkum Konsorcia dluhových poraden ČR ukázal, že dlužníkům brání nejen neznalost změn, ale i psychické vyčerpání a složité životní podmínky.