Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Rakušané tvoří pětinu návštěvníků Aqualandu Moravia

Aqualand Moravia
Aqualand Moravia
Foto: Mariusz Stankowski, MoneyMAG.cz

Nejmodernější aquapark v České republice – Aqualand Moravia je stále populárnější i u rakouských turistů. Ti mají od října nově možnost nakupovat vstupenky do aquaparku i na e-shopu v německém jazyce. I zahraniční zákazníci tak mohou nyní využívat všech výhod, které Aqualand Moravia nabízí.

Nákup vstupenek do Aqualandu Moravia prostřednictvím e-shopu je dlouhodobě tou nejvýhodnější variantou. Zájemci zde totiž seženou celodenní vstupenky za cenu tří hodinového vstupného při nákupu na pokladně. Využít mohou také nejrůznější krátkodobé akce. „Náš český e-shop je již zavedený a u návštěvníků se těší oblibě. Rozhodli jsme se proto poskytnout možnosti pohodlného nákupu vstupenek přes internet i našim zahraničním hostům a nově jsme spustili e-shop v německém jazyce,“ popisuje novinku Petr Pavlacký z Aqualandu Moravia a dodává, že zájemci o nákup vstupenek jej najdou na adrese www.wassererlebnisse.at.

Rakouští návštěvníci mají společně s těmi slovenskými o služby Aqualandu Moravia dlouhodobě velký zájem. V loňském roce tak dva z každých deseti návštěvníků aquaparku pocházeli právě z Rakouska, stejný poměr pak zaujímali slovenští cestovatelé. Zahraniční turisté oceňují zejména dobrou dostupnost aquaparku a služby pro všechny věkové kategorie. Využít zde totiž mohou hned 20 vnitřních a venkovních tobogánů a skluzavek, 12 bazénů, ale i rozsáhlou wellness zónu Forum Romanum.

Témata:  Rakousko Aqualand Moravia

Související

Aktuálně se děje

24. září 2025 11:01

22. září 2025 11:03

15. září 2025 11:26

Podvodné e-shopy se maskují za známé značky. Odborníci radí, jak je rozpoznat

Podvodným e-shopům asi nikdy nebude konec. Zcela jistě jste se i vy s nějakým setkali. V lepším případě to skončilo rychlým odhalením, v tom horším poučením za bolestivou cenu. Mimo klasické praktiky, kdy e-shopy lákají pouze na výprodeje, se bohužel stále častěji objevují napodobeniny reálných prodejců, na jejichž jménu a případně i grafické podobě stránek podvodníci parazitují.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy