Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Česká televize si myslí, že jsme idioti? Proč ji platíme? Politička napsala otevřený dopis

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Jan Zýka / INCORP images

Bývalá poslankyně za ODS Kateřina Dostálová napsala otevřený dopis řediteli České televize Petru Dvořákovi. Vadí jí moderátor Václav Moravec a podivuje se nad tím, proč si lidé veřejnoprávní televizi platí.

"Dobrý večer, pane řediteli Dvořáku, píšu Vám otevřený dopis. Po omráčení OVM v poledne mi koncentrujete adrenalin v krvi večerní debatou s Halíkem a dorazíte mě Dvořákovou," napsala v úvodu dopisu s odkazem na Otázky Václava Moravce exposlankyně.

"Já dost čtu. Ale ne Bureš press. Tam mám svobodu, že si to nemusím kupovat. Vás si kupovat musím a nechci. Brakování archivu anebo Halík a Šiklová a Marvanová a Macháček a Jelínek. A furt dokola," pokračuje.

"Já mám takové podezření, že si myslíte, že jsme úplní idioti. A urážíte mě. Čtu neskutečně kultivované komentáře vzdělaných lidí tady na FB. A pak si platím brak. Neexistuje tady jiný moderátor než VM? To je tak ubohý. Proč Vám platíme tuto nekreativitu?" ptá se dále.

Následně se sama odpovídá: "Protože jsme idioti co neumí zvolit lidi co Vám zatnou tipec. Odpověděla jsem si sama. Děkuji Vám za reakci, ale nechoďte na mě s etickým kodexem. Ten už jste mi poslal. Zdar! Kateřina Dostálová," dodala exposlankyně.

Závěrem přiložila vzkaz pro své příznivce na sociální síti: "Vážení přátelé, já to nevydržela a po té dnešní koncentrované hrůze jsem se ozvala. Dobrá reakce mého muže. Hážeš p....s... Asi mě FB vymaže. Zdar Moravče a Dvořáku!"

Témata:  Česká televize

Související

Aktuálně se děje

7. srpna 2025 17:48

Recenze na e-shopech: Kde končí zkušenost a začíná manipulace

Rozmýšleli jste se někdy před koupí nějakého zboží či služby nad tím, zda a od koho si ho koupíte? V této úvaze vám mohou pomoci hodnocení jiných spotřebitelů a jejich zkušenosti s produktem, které po koupi sdílí se světem. Ne vždy však e-shopy uvádí recenze od skutečných spotřebitelů, což může mít za následek špatné rozhodnutí. Podnikatelé přitom musí jasně uvádět, zda a jak ověřují uživatelské recenze. Co musí taková recenze uveřejněná na stránkách e-shopu obsahovat a splňovat?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy