Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Krást, lhát, podrážet, utahuje si Bělobrádek z Babišovy kavárny

Andrej Babiš
Andrej Babiš
Foto: Mikuláš Křepelka, EuroZprávy.cz

Volební kampaň před blížícími se volbami je tady. A s ní i bizarnosti, které politici či jejich týmy vymyslí a někdy i dotáhnou do konce. Politickým kolbištěm se čím dál častěji stávají i sociální sítě - stejně jako v případě Babišovy kavárny a Pavlovy cukrárny.

ANO vsadilo před podzimními krajskými a senátními volbami na formát videorozhovoru. A s kým jiným, než s lídrem ANO Andrejem Babišem. První sedmiminutové video zveřejnil Babiš na svém facebookovém profilu. Na téma zdravotnictví v něm odpovídá na dotazy moderátorky Pavly Charvátové i "diváků". 

Jde o nápad z týmu strany ANO. Nijak překvapivý, pozoruhodný nebo příliš atraktivní, přestože si asi své diváky mezi voliči ANO najde. Zajímavý je především název pořadu: Babišova kavárna. Jde o zjevnou narážku na prezidentem Zemanem zprofanované spojení "pražská kavárna", kterým pohrdlivě častuje své oponenty. Babiš se zjevně spojování s kavárnou nebojí a je fakt, že kontroverzní název může zájem voličů o rozhovory s lídrem ANO přitáhnout. 

Už ale rozhodně přitáhl zájem politické konkurence. Předseda KDU-ČSL Pavel Bělobrádek natočil parodii s názvem Pavlova cukrárna, kde použil i některé prostřihy z Babišovy kavárny. V krátkém šotu Bělobrádek odpovídá na otázky a střílí si z Babiše. Bělobrádek tvrdí, že úkolem politických stran je "vysedávat v kavárnách a očekávat, zda nás zlobují firmy z hazardu, popřípadě z tabákového lobby". 

Také nepokrytě Babišovi připomíná "koaliční podrazy", "okopávání kotníků" a lhaní. Na závěr rozhovoru, který doprovázejí i takové rekvizity jako je třeba demižón, do sebe Bělobrádek kopne dva panáky alkoholu.

Témata:  Pavel Bělobrádek Andrej Babiš ANO 2011

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy