Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

ČT čelí další ostré kritice. Nechutná, jednostranná propaganda, stěžuje si radě politik

ČT čelí další ostré kritice. Nechutná, jednostranná propaganda, stěžuje si radě politik

Foto: Jan Zýka / INCORP images

Česká televize opět čelí kritice. Člen ODS a bývalý člen a místopředseda Rady pro rozhlasové a televizní (RRTV) vysílání Petr Štěpánek si stěžuje na publicistický pořad 168 hodin, který je podle něj nechutný a propagandistický.

Štěpánek Českou televizi kritizuje dlouhodobě. Ostře se pustil i do moderátorky pořadu 168 hodin. „To, co předvádí Nora Fridrichová v magazínu 168 hodin, už není běžná presstituce, ale veřejná, chcete-li veřejnoprávní, onanie smyslů zbavené pravdoláskovní kurtizány," uvedl na sociálních sítích.

Politik a hudebník, který byl mezi roky 1994 a 2003 členem RRTV, se proto rozhodl na tento orgán i na Radu České televize poslat stížnost. „To, co dlouhodobě prezentuje Česká televize v údajně publicistickém magazínu 168 hodin, nemá nic společného s novinařinou, natož novinařinou televize veřejné služby. Je to už jen nechutná, zcela jednostranná propaganda, což je samozřejmě v rozporu se zákonem o vysílání i zákonem o České televizi," píše v dopise.

Stejně tomu podle něj bylo i v prozatím posledním odvysílaném dílu. „Nijak se v tomto smyslu nelišilo ani pokračování ze dne 29. 11. 2015, možná snad jen v tom, že míra redaktorské sprostoty postoupila o další stupínek výš. Pokud tímto stylem bude Česká televize nadále pokračovat, není daleko chvíle, kdy se občané vzbouří a hromadně onen paskvil, který jim ČT servíruje, přestanou financovat," zlobí se politik.

Vzkaz posílá i členům rady. „Pokud vy jako členové rady akceptujete, že něco tak příšerného se vydává za veřejnoprávní službu, nejste osoby na svých místech. A nezbývá pak než konstatovat: Všeho do času!" dodal ostře dodal Štěpánek.

Témata:  Česká televize

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy