Vyjádření cestovní kancelář Exim tours, která kvůli nepokojům v Egyptě předčasně odvezla z dovolené desítky turistů, nadzvedlo jejím klientům mandle! Cestovní kancelář se k nim totiž nechová tak, jak prezentuje.
Mluvčí Exim tours Stanislav Zíma v úterních Televizních novinách prohlásil, že klientům, kteří se předčasně vrátili z dovolené v Egyptě, poskytují adekvátní náhradu za služby, o které přišli. Za zpackanou dovolenou by tak měli dostat část peněz.
Jenže poškození klienti Exim tours, kteří se obrátili na televizi Nova tvrdí, že náhrada, kterou dostali v podobě voucheru, je naprosto směšná a pro ně nepřijatelná.
"Vyrozumění o té reklamaci, je naprosto v rozporu s tím co říkal Zíma v televizi! On tam uváděl, že bude poměrná část peněz vrácena v podobě toho voucheru, takže mě přišla hodnota toho voucheru dva a půl tisíce korun. To si myslím že rozhodně není poměrná část z částky dvaceti šesti tisíc," rozčiluje se poškozená klientka cestovní kanceláře Exim tours Irena Jelínková.
České cestovní kanceláře začaly narychlo stahovat své klienty z Egypta, bojí se totiž vyhrocené situace v zemi. V pátek se totiž očekávají velké nepokoje, které by se mohli dotknout i oblíbeného letoviska Hurghada. Cestovky tak stáhli či stahují z Egypta stovky klientů. Exim tours převeze poslední klienty ve čtvrtek, cestovní kancelář Alexandria z menšího letoviska Marsá Alam pak v pondělí.
Témata: Cestování
Související
13. listopadu 2024 9:55
8. listopadu 2024 10:54
3. října 2024 16:11
22. srpna 2024 14:36
7. srpna 2024 19:13