Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Vytěžte maximum ze své firmy. Jak?

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixmac

KOMERČNÍ SDĚLENÍ - Podnikáte a zdá se vám, že zisky nejsou takové, jak jste očekávali? Není nic jednoduššího, než poslechnout několik našich rad a posunout váš byznys na novou úroveň. Rozhodně to není tak složité, jak si mnozí myslí.

Zlepšete efektivitu účtování

Efektivita je ve formě velmi důležitá. A to proto, že když je zvládnutá skutečně dokonale, není problém udělat za krátkou dobu mnoho práce. Každá činnost firmy logicky souvisí také s účtováním peněz. To může být spojeno s pár vteřinami, ale i desítkami minut. Jako podnikatelé logicky chcete, aby to byla možnost číslo jedna. Jak na ni? Využijte moderní pokladní systém, díky kterému to bude skutečnou hračkou. Ten zajistí, že veškerá evidence plateb bude zapsána a zaúčtována tak rychle, jak to jenom půjde. Nemusí se přitom jednat jenom o platby v hotovosti, jelikož správný program dokáže zvládnout i bezhotovostní příjmy peněz. Navíc potěší fakt, že daný systém lze přizpůsobit mnoha podnikatelským prostředím. Za příklad uvádíme:

Internetové obchody Stravování a ubytování Klasický prodej nebo distribuce Neplaťte vysoké daně

Když je vaše firma úspěšná, znamená to jistotu vysokých zisků, ale také vysokých daní. Pokud chcete, aby vám peněz zůstalo více, je třeba nejenom snižovat náklady. Ideální je podnikat tam, kde jsou daně nižší. Samozřejmě vy se svými produkty a službami můžete působit doslova kdekoliv. Důležité je pro vás to, kde budete mít povinnost daně odvádět. V tomto případě se jako ideální možnost jeví takzvaná offshore firma. O co jde? Je to firma v některém z daňových rájů. V nich je zdanění buď nulové, nebo je řešeno jenom roční paušální částkou. Skvělá volba, jak zbytečně neplatit státu za to, že jste úspěšní.

Možných zemí, kam svou firmu přesunout, je hned několik. Navíc potěší i několik dalších pozitiv daňových rájů, kam se může řadit třeba ochrana vašich peněz, díky anonymní majetkové struktuře, která mnoho podnikatelů také celkem láká.

Školte a učte své zaměstnance

Říká se, že každou firmu dělají především zaměstnanci. Kromě toho, že by měli být spolehliví a loajální, by měly mít také dostatečné zkušenosti a znalosti, které s vaším oborem souvisí. A ty byste jako majitelé firmy měli zcela logicky podporovat. Jedině tak budete mít jistotu, že každý z vašich zaměstnanců bude přesně vědět, co a jak má dělat. Může také přicházet s vlastními nápady a inovacemi, což se opět promítne do celkové jeho efektivity.

Školit své zaměstnance lze různými způsoby. Je možné jim objednat různé kurzy, stejně jako je možné najmout externí firmy. Nebo uspořádejte kongres v Žilině, který může být nejenom cestou, jak zaměstnancům předat nové informace, ale může být i zajímavou formou teambuildingu. I ten je ve firemním prostředí nesmírně důležitý, jelikož dokáže z vašich zaměstnanců vytvořit skvěle fungující tým lidí.

Buďte neustále k dispozici

Říká se, že zákazník je vždy pánem. Pokud s tím souhlasíte, měli byste mu být neustále k dispozici. Možných komunikačních kanálů je dnes celá řada. Pokud některé dominují, jedná se především o:

Videohovory Emaily Klasický telefonáty

To vše jsou cesty, jak zajistit, že se s vámi potenciální nebo stávající zákazník vždy spojí. Dnes už doba natolik pokročila, že není nutné mít několik různých zařízení. Plně vám, postačí chytrý mobilní telefon. Pokud se obáváte jeho celkové výdrže, není třeba zoufat. Existují externí baterie pro mobily. Říká se jim také powerbanky a jedná se o menší zařízení, které stačí nabít a poté vám poslouží jako dobrý zdroj energie. Třeba tam, kde k té klasické nemáte přístup – třeba na náročných a dlouhých služebních cestách. I to je dobrá volba, jak být na příjmu doslova neustále.

Témata:  firmy Komerční sdělení ekonomika

Související

Aktuálně se děje

20. listopadu 2024 11:28

20. listopadu 2024 11:08

15. listopadu 2024 9:34

Západ se k Číně staví pragmatičtěji než Česko, které to může ekonomicky dále oslabit

Zdroje současného mdlého výkonu české ekonomiky nelze hledat pouze za hranicemi. Byť úpadek německého průmyslu, energetická krize či válka na Ukrajině rozhodně svůj původ za hranicemi mají a českou ekonomiku přímo či zprostředkovaně poškozují. Češi si ale škodí i sami. Třeba tím, že s oblibou bývají papežštější než papež a že se neméně rádi vydávají ode zdi ke zdi.

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy