Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Na Facebooku se lidé společně stydí za svého prezidenta!

Na počátku března Václava Klause po deseti letech na Hradě vystřídá Miloš Zeman. Na sociální síti Facebook se však už teď objevuje řada skupin, které se nemohou s výsledkem voleb zcela smířit.

Kolem čtvrté hodiny po volbě vznikly dvě skupiny, které jdou proti nově zvolenému prezidentovi. „Miloš Zeman není můj prezident." K této skupině se připojilo během hodiny přes 1500 uživatelů Facebooku. S touto myšlenkou se ztotožnil na Twitteru politolog Alexandr Mitrofanov.

Druhou podobnou skupinou je „Stydím se za svého prezidenta". Ta za hodinu nasbírala neuvěřitelných deset tisíc příznivců a stále přibývají další.

Zdá se, že ve společnosti bude napětí stále přítomné. K napětí velmi přispěly útoky vedené vůči Karlu Schwarzenbergovi, kterých bylo čím dál více. Tak uvidíme, jak společnost Miloš Zeman zase spojí.

Témata:  prezident ČR

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 11:48

Zlato láme rekordy: Nejistota ve světě žene investory k nejstarší jistotě lidstva

Král drahých kovů si pověst „bezpečného přístavu“ na finančních trzích obhajuje s velkým přehledem. Od začátku roku 2025 jeho cena vzrostla o více než 50 % a poprvé v historii překonala hranici 4 000 USD za trojskou unci – a to dokonce během vládního shutdownu v USA. Takto prudký růst však otevírá otázku, zda zlato zvládne udržet tempo a zamíří až k hranici 5 000 USD, nebo přijde ochlazení. Podrobnější pohled na situaci nabízí Olívia Lacenová, analytička Wonderinterest Trading Ltd., ve své aktuální analýze.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.