Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Skanska čelí žalobě o 100 milionů! Neplní smlouvy

Skanska čelí žalobě o 100 milionů! Neplní smlouvy

Foto: Pixmac

Stavební společnost Skanska čelí arbitrážnímu řízení kvůli výstavbě hotelu Patriot ve slovenské Skalici, majitel hotelu, firma Hotel Skalica, po ní požaduje za nedodržení smluv 3,727 milionu eur (93 milionů korun). Píše o tom pondělní vydání týdeníku Týden.

K Mezinárodnímu rozhodčímu soudu při Mezinárodní obchodní komoře v Paříži přitom celá záležitost doputovala po několikaletém bezvýsledném dohadování mezi oběma subjekty. "V rámci rozhodčího řízení jsme nyní ve stadiu procesního konání. Obě strany si odsouhlasily seznam sporných otázek," řekl Týdnu právník Hotelu Skalica Daniel Krátký.

Skanska nechce záležitost komentovat. "Vzhledem k probíhajícímu arbitrážnímu řízení se k této věci nebudeme vyjadřovat," odpověděla na dotazy Týdne mluvčí společnosti Lucie Nováková.

Témata:  arbitráž

Související

Aktuálně se děje

4. prosince 2025 10:58

28. listopadu 2025 13:23

24. listopadu 2025 17:55

13. listopadu 2025 23:14

Reklamace v autoservisu: Jak postupovat, když servis udělá chybu

Příchod zimy znamená mnoho radostí i starostí, těšení se na Vánoce, ale i shon spojený s koncem roku. S klesající teplotou a zvyšující se pravděpodobností sněhové pokrývky je ale také důležité nezapomenout na naše auta. Tak schválně, už jste byli vyměnit letní pneumatiky za zimní? Nebo vás dokonce čeká větší údržba auta před začátkem zimy? Ačkoliv bychom vám přáli, aby vše proběhlo hladce, je možné, že se v souvislosti se servisem automobilu vyskytnou komplikace. Nedotažená pneumatika, poškrábaný lak v důsledku manipulace s autem během servisu, špatně provedená oprava. Kdo je za tyto problémy zodpovědný, jak je správně řešit a dostat se k náhradě?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy