Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Silnice jsou ve špatném stavu. 83% řidičů se bojí o svá auta!

Silnice jsou ve špatném stavu. 83% řidičů se bojí o svá auta!

Foto: Adam Mráček / INCORP images

Podle průzkumu Direct Pojišťovny se celkem 83 procent řidičů obává poškození svého vozu vlivem špatného stavu vozovky. Pojišťovna o tom informovala v pondělí.

Z průzkumu vyplývá, že polovina řidičů považuje poškození svého vozu způsobené špatným stavem vozovky za spíše pravděpodobné. Třetina (33 %) dokonce za velmi pravděpodobné. Tomu odpovídá i to, že dotázaní řidiči označili pojištění podvozkové části automobilu proti škodám způsobeným špatným stavem vozovky za nejužitečnější z nabízených (40 % respondentů), a to i například i ve srovnání s pojištěním čelního skla (označilo 33,8 %).

Direct Pojišťovna vstoupila na český trh 21. května 2007 s přímým prodejem autopojištění. Nejdříve nabízela povinné ručení, které v srpnu 2007 doplnila o havarijní pojištění. V dubnu 2009 rozšířila portfolio svých produktů o pojištění majetku a odpovědnosti občanů a od podzimu 2010 nabízí klientům také cestovní pojištění. Vlastníkem pojišťovny se v červnu 2009 stala britská pojišťovací skupina RSA Insurance Group Plc.

Témata:  silnice, dálnice

Aktuálně se děje

23. dubna 2024 12:35

22. dubna 2024 20:08

16. dubna 2024 17:29

Bezpečnostní problémy společnosti Boeing přetrvávají. Akcie od začátku roku ztratily třetinu své hodnoty

Společnost Boeing (BA), největší světový výrobce letecké techniky, je opět pod drobnohledem veřejnosti kvůli nedávnému incidentu, kdy se za letu oddělil kryt motoru, což vedlo k nouzovému přistání. Tento incident se přidává k řadě bezpečnostních problémů, kterým společnost čelí, včetně lednového incidentu s oddělením dveří, k němuž došlo jen několik dní před vypršením dohody s ministerstvem spravedlnosti. Pokud úřady zjistí porušení dohody, může Boeing čelit znovuotevření smrtelných případů z let 2018 a 2019.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Neberte si hypotéky. Brzo dostanete dotaci. Alespoň za to už bojují lobbisté

Komentář Vladimíra Pikory: Dnešní doba je plná nálepkování. Na každého se něco najde. Kdekdo je např. populista, ačkoli argumenty pro takové označení jsou obvykle na vodě. Podle mě je nálepkování falešné. Mnohdy je jen politicky motivované. Skutečný populismus je jinde. Příkladem klasického populismu, který se za populismus překvapivě neoznačuje, je návrh některých výrobců stavebního materiálu, developerů, a dokonce i bank na dotace hypoték.