Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Aukro.cz spouští vlastní outlet. Co to znamená?

Aukro.cz spouští vlastní outlet. Co to znamená?

Foto: Pixmac

Na obchodním portále Aukro.cz utratili zákazníci v roce 2011 za oblečení a doplňky 405 milionů korun, nově tak Aukro.cz spouští Outlet.Aukro.cz, kde bude za pevné ceny nabízet značkové módní zboží se slevou 30 – 90 procent. Portál o tom informoval v pondělí.

Podle internetového srovnávače Heureka.cz nakoupila v loňském roce na internetu oblečení, obuv nebo módní doplněk více než 36 procent nakupujících. "Zboží v kategorii Móda loni nakoupilo více lidí než v kategoriích Bílá technika, Mobilní telefony nebo TV a video," uvedl Kamil Demuth z internetového srovnávače Heureka.cz. "Na Aukru se v roce 2011 prodalo oblečení a doplňky v ceně 405 milionů korun. Mezi našimi zákazníky byl vždy velký zájem o módu za dobré ceny, proto jsme se rozhodli spustit vlastní outlet," sdělil David Vychytil, ředitel obchodního portálu Aukro.cz.

"Zákazníci mohou kupovat oblečení i doplňky světových značek jako jsou Guess, D&G, Tommy Hilfiger, Diesel, Ed Hardy, Miss Sixty a dalších se slevami až 90 procent," doplnil.

V nabídce Outlet.Aukro.cz je dámské i pánské oblečení, doplňky a šperky, boty i kosmetika. Zboží do outletu bude dodávat on-line nákupní klub Fashion Days.

Témata:  obchody

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 11:48

Zlato láme rekordy: Nejistota ve světě žene investory k nejstarší jistotě lidstva

Král drahých kovů si pověst „bezpečného přístavu“ na finančních trzích obhajuje s velkým přehledem. Od začátku roku 2025 jeho cena vzrostla o více než 50 % a poprvé v historii překonala hranici 4 000 USD za trojskou unci – a to dokonce během vládního shutdownu v USA. Takto prudký růst však otevírá otázku, zda zlato zvládne udržet tempo a zamíří až k hranici 5 000 USD, nebo přijde ochlazení. Podrobnější pohled na situaci nabízí Olívia Lacenová, analytička Wonderinterest Trading Ltd., ve své aktuální analýze.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.