Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Vidíme do duší obchodníků. Chcete vědět, jak pracují ti ve Vaší firmě?

Práce v kanceláři
Práce v kanceláři
Foto: Freeimages.com

Vedení úspěšného prodejního týmu je schopnost, kterou se lze naučit! Poznejte lépe obchodníky ve Vaší firmě a vybírejte správně při náboru. Odměnou Vám bude lepší výkon týmu, spokojenější zákazníci, vyšší retence a menší míra reklamací! (PR článek)

Ve firmě pracujete se segmentací trhu, typologií konkrétních zákazníků, věděli jste ale, že podobně lze pracovat i s obchodníky? Každý ze 4 základních typů obchodníků vyžaduje různou míru a podobu podpory, s jinou úspěšností je schopný akvizice nových klientů a navázání vztahu s nimi.

Pokud máte pocit, že se na vedení obchodního týmu příliš „nadřete“, nebo cítíte, že se Vám dostává různé zpětné vazby, kterou nejste schopni uchopit, přihlaste se na školení určené pro vedoucí obchodních týmů.

Na tomto školení se dozvíte:

  • jak správně identifikovat typ obchodníka
  • jak správně pracovat s jednotlivými typy obchodníků
  • který typ obchodníků je vhodný pro akvizici nových klientů
  • který typ obchodníků je vhodný pro retenci stávajících zákazníků
  • jaký typ podpory vyžadují tyto typy obchodníků
  • jak si „prosadit své“ u jednotlivých typů obchodníků

Součástí kurzu jsou i základy úspěšného vyjednávání, jež lze následně aplikovat i při vyjednávání se samotnými zákazníky, nabyté vědomosti tedy můžete předat dále – naučit Vaše obchodníky s nimi pracovat. Odměnou Vám bude vyšší úspěšnost prodeje bez ohledu na to, jestli působíte v B2B či B2C segmentu.

Požádejte ještě dnes konzultanty z ICT PRO, s.r.o. o kalkulaci individuálního firemního kurzu pro vedoucí obchodních týmů, případně se informujte o aktuálních termínech otevřených kurzů, a to prostřednictvím některého z kontaktů uvedených na této stránce.

Témata:  zaměstnanci firmy PR článek

Související

Aktuálně se děje

4. prosince 2025 10:58

28. listopadu 2025 13:23

24. listopadu 2025 17:55

13. listopadu 2025 23:14

Reklamace v autoservisu: Jak postupovat, když servis udělá chybu

Příchod zimy znamená mnoho radostí i starostí, těšení se na Vánoce, ale i shon spojený s koncem roku. S klesající teplotou a zvyšující se pravděpodobností sněhové pokrývky je ale také důležité nezapomenout na naše auta. Tak schválně, už jste byli vyměnit letní pneumatiky za zimní? Nebo vás dokonce čeká větší údržba auta před začátkem zimy? Ačkoliv bychom vám přáli, aby vše proběhlo hladce, je možné, že se v souvislosti se servisem automobilu vyskytnou komplikace. Nedotažená pneumatika, poškrábaný lak v důsledku manipulace s autem během servisu, špatně provedená oprava. Kdo je za tyto problémy zodpovědný, jak je správně řešit a dostat se k náhradě?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy