Vedení úspěšného prodejního týmu je schopnost, kterou se lze naučit! Poznejte lépe obchodníky ve Vaší firmě a vybírejte správně při náboru. Odměnou Vám bude lepší výkon týmu, spokojenější zákazníci, vyšší retence a menší míra reklamací! (PR článek)
Ve firmě pracujete se segmentací trhu, typologií konkrétních zákazníků, věděli jste ale, že podobně lze pracovat i s obchodníky? Každý ze 4 základních typů obchodníků vyžaduje různou míru a podobu podpory, s jinou úspěšností je schopný akvizice nových klientů a navázání vztahu s nimi.
Pokud máte pocit, že se na vedení obchodního týmu příliš „nadřete“, nebo cítíte, že se Vám dostává různé zpětné vazby, kterou nejste schopni uchopit, přihlaste se na školení určené pro vedoucí obchodních týmů.
Na tomto školení se dozvíte:
- jak správně identifikovat typ obchodníka
- jak správně pracovat s jednotlivými typy obchodníků
- který typ obchodníků je vhodný pro akvizici nových klientů
- který typ obchodníků je vhodný pro retenci stávajících zákazníků
- jaký typ podpory vyžadují tyto typy obchodníků
- jak si „prosadit své“ u jednotlivých typů obchodníků
Součástí kurzu jsou i základy úspěšného vyjednávání, jež lze následně aplikovat i při vyjednávání se samotnými zákazníky, nabyté vědomosti tedy můžete předat dále – naučit Vaše obchodníky s nimi pracovat. Odměnou Vám bude vyšší úspěšnost prodeje bez ohledu na to, jestli působíte v B2B či B2C segmentu.
Požádejte ještě dnes konzultanty z ICT PRO, s.r.o. o kalkulaci individuálního firemního kurzu pro vedoucí obchodních týmů, případně se informujte o aktuálních termínech otevřených kurzů, a to prostřednictvím některého z kontaktů uvedených na této stránce.
Témata: zaměstnanci, firmy, PR článek
Související
26. října 2024 11:20
3. října 2024 10:48
9. září 2024 10:03
6. září 2024 15:14
1. září 2024 10:24