toaletní papír

Toaletní papír

Dodavatel toaletního papíru hromadí v Británii zásoby. Kvůli obavám z tvrdého brexitu

Aktuality

Stejně jako firmy z mnoha dalších odvětví i výrobce papírových produktů Wepa se připravuje na hrozící odchod Británie z Evropské unie bez dohody. Německá společnost je pro Brity jedním z největších dodavatelů toaletního papíru a kuchyňských utěrek a za poslední tři měsíce za Lamanšským průlivem nahromadila dodatečných 600 tun výrobků, informoval dnes web BBC. Nová analýza dopadů brexitu bez dohody zároveň hovoří o značných ztrátách pro britskou a irskou ekonomiku.

Toaletní papír

České a rakouské toaletní papíry? Dvojí kvalita i na záchodě

Magazín

Toaletní papír používá každý a očekává od něj zhruba to samé. Jeho spotřeba roste, na každého Čecha připadá asi 8,5 kg toaletního papíru za rok. Časopis dTest nechal v laboratoři otestovat celkem 19 balení třívrstvých neparfémovaných vzorků. Dva výrobky pro srovnání koupil na rakouském trhu. Dobrou zprávou je, že žádná z testovaných rolí v testu nepropadla, rozdíly mezi nimi však najdete.

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.