O2 do konce roku zruší váš starý tarif. Víme, co s tím můžete dělat
Volá vám neustále operátor O2 a přesvědčuje vás, ať změníte svůj tarif na jeden z nových a vy nechcete? Pak nejste sami. Server EuroZprávy.cz zjistil, co dělat.
Volá vám neustále operátor O2 a přesvědčuje vás, ať změníte svůj tarif na jeden z nových a vy nechcete? Pak nejste sami. Server EuroZprávy.cz zjistil, co dělat.
Největší mobilní operátor u nás standardizuje tarify. Všem zákazníkům, kteří mají paušál a nemají tarif Free, bude stávající tarif automaticky převeden právě na tarif Free. Zákazníci, kteří s tímto krokem nesouhlasí, mohou do 30 dní od smlouvy odstoupit!
Španělská telekomunikační společnost Telefónica uvažuje o prodeji určitého podílu v české divizi Telefónica Czech Republic a dalších majetků v celém světě. Uvedla to ve čtvrtek agentura Bloomberg s odkazem na informované zdroje. Nejzadluženější evropská telefonní společnost potřebuje prodávat aktiva, aby dodržela plán snížit letos dluh o čtyři miliardy eur (103 miliard Kč).
19. listopadu 2025 10:00
14. listopadu 2025 15:26
13. listopadu 2025 23:14
12. listopadu 2025 12:17
12. listopadu 2025 11:18
10. listopadu 2025 12:53
10. listopadu 2025 12:26
10. listopadu 2025 11:50
7. listopadu 2025 12:19
5. listopadu 2025 12:22
5. listopadu 2025 11:58
4. listopadu 2025 10:37
30. října 2025 11:44
23. října 2025 11:55
23. října 2025 11:37
21. října 2025 12:11
Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok?
Zdroj: Marie Dvořáková
Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.