Největší mobilní operátor u nás standardizuje tarify. Všem zákazníkům, kteří mají paušál a nemají tarif Free, bude stávající tarif automaticky převeden právě na tarif Free. Zákazníci, kteří s tímto krokem nesouhlasí, mohou do 30 dní od smlouvy odstoupit!
Telefónica rapidně zjednodušila svoje tarify. Zákazníci si tak budou moci vybrat ze tří tarifů a to i ti, kteří ho nechtějí. To znamená, že desítky tisíc lidí, kteří mají starý tarif dostanou s příštím vyúčtováním dopis, kde bude zmíněno, na jaký tarif budou přesunuti.
"Za posledních šest měsíců u každého zákazníka monitorujeme jeho chování, podle toho mu vybereme nejvhodnější tarif, týká se to zhruba promile zákazníků. Po doručení zúčtování s fakturou přijde zákazníkovi i dopis, ve kterém bude o změně informován," řekl mluvčí Telefóniky Hany Farhali. Zákazníkům tedy zprůměrují faktury za půl roku a podle výsledné ceny mu vyberou tarif.
Zákazník se podle operátora nemusí bát, že změna tarifu pro ně bude nevýhodná. Pokud se změnou tarifu není spokojen, má právo si vybrat jaký tarif chce. Pokud si nevybere může do 30 dnů od obdržení faktury odstoupit od stávající smlouvy bez zaplacení pokuty a zbytku paušálu, který mu do konce smlouvy zbývá. Chcete li tedy od operátora odejít, je to jedinečná příležitost.
Pokud se zákazníci rozhodnou u Telefóniky zůstat, za telefonování zaplatí 249, 499 nebo749 korun. Když si k tomu přiberou ještě "internet na doma" budou platit o sto korun méně.
Největším strašákem velkých společností jsou podle některých informací virtuální operátoři. Virtuální operátoři se zaměřují na zákazníky, kteří provolají málo nebo téměř nevolají a nechtějí se svázat dvouletou smlouvou.
Další největší operátoři Vodafone a T-Mobile zatím na krok Telefóniky nereagovali a změny tarifů a smluvních podmínek nebudou.
Témata: Telefónica O2
Související
21. listopadu 2013 11:34
4. dubna 2013 21:28