Volá vám neustále operátor O2 a přesvědčuje vás, ať změníte svůj tarif na jeden z nových a vy nechcete? Pak nejste sami. Server EuroZprávy.cz zjistil, co dělat.
Serveru EuroZprávy.cz se ozval senior, jenž čelí tlaku O2, aby změnil svůj tarif na pro něj méně výhodný. Smlouvu má přitom ještě na rok. Požádal nás, abychom mu pomohli.
Operátor O2 před několika měsíci představil nabídku tří nových mobilních tarifů O2 Free. Žádné jiné pak už nenabízí. Zákazníky se teď sněží přesvědčit, aby si starý, již nenabízený tarif změnili na jeden z těchto nových. Proto teď ve zvýšené míře klientům volá.
Jenže co dělat, když je pro vás nová nabídka méně výhodná? Podepsaná smlouva na dobu určitou vám k ničemu nebude. Do konce roku totiž chce O2 všechny zákazníky převést na nové tarify. Proto do konce roku všem zákazníkům, kterých se to týká, rozešle dopis, ve kterém upozorní na změnu tarifu.
"Zákazník pak bude mít 31 dní na případné zrušení smlouvy," řekl EuroZprávám.cz operátorka call-centra s tím, že kvůli změnám podmínek smlouvy na to má zákazník právo. V takovém případě se na něj nebude vztahovat smluvní pokuta za její zrušení.
A co když se zákazník v dané lhůtě neozve? "V takovém případě platí pravidlo, že mlčení znamená souhlas a číslo bude převedeno na nový tarif," dodala pracovnice call-centra. Smlouva na nový tarif pak bude platit stejnou dobu, na kterou byla uzavřena předchozí smlouva.
Problém může nastat v případě, že jste se smlouvou zároveň získali i telefon za zvýhodněnou cenu. V takovém případě sice od smlouvy můžete odstoupit, budete ale muset nejspíše doplatit cenu telefonu. Bližší informace pak zákazník může zjistit přímo na prodejnách O2, kde posoudí konkrétní případy. Opět se ale na zákazníka ani v tomto případě nevztahuje smluvní pokuta.
Témata: Telefónica O2
Související
6. října 2013 23:31
4. dubna 2013 21:28