móda

Ilustrační fotografie

Koníček i podnikání: I na trhu s módou jsou stále mezery

Magazín

PR článek - Hledáte nějaké nový koníček, který by se časem mohl přetavit i ve vlastní úspěšné podnikání? Máte kreativního ducha, rozumíte módě, šicí stroj vám není cizí, a ještě ke všemu máte i dostatek času a nadšení. Pak není lepší čas než začít s výrobou vlastního oblečení! Dnešní doba preferuje tzv. rychlou módu – oblečení, které se rychle vyrobí za minimální náklady, snadno se prodává a zákazníkům dlouho nevydrží.

Ilustrační fotografie

Obchody s módou bojují o přežití, využívají okénka i e-shopy

Ekonomika

Brněnské obchůdky s módou a designem se snaží udržet zákazníky i v době, kdy jsou prodejny uzavřené kvůli šíření koronaviru. Vymýšlejí novinky, šijí nové kolekce, zboží nabízejí přes web a sociální sítě, někde také otevřeli výdejní okénka. Přesto tržby klesly a některým obchodům v případě delší uzávěry hrozí zánik, vyplynulo z ankety ČTK.

Celio

Módní řetězec Celio požádal o ochranu před věřiteli. Kvůli viru přišel na tržbách o 100 milionů eur

Ekonomika

Francouzský oděvní řetězec Celio požádal kvůli dopadům koronaviru o ochranu před věřiteli. Žádost se týká holdingové společnosti Celio International a francouzské dceřiné firmy Celio France, ale nezahrnuje další zahraniční aktivity, včetně zahraničních dceřiných společností a obchodů provozovaných formou franšízy. Informoval o tom list L'Echo.

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.