Fortuna se dohodla s Českou poštou na prodeji losů
Fortuna Loterie podepsala smlouvu s Českou poštou, ta umožní prodej loterijních produktů od Fortuny na všech 3300 pobočkách pošty. Fortuna o tom blíže informovala v úterý.
Fortuna Loterie podepsala smlouvu s Českou poštou, ta umožní prodej loterijních produktů od Fortuny na všech 3300 pobočkách pošty. Fortuna o tom blíže informovala v úterý.
Společnost Fortuna prodala všechny stírací losy Loterie Fortuna - Zlatá rybka, Gól!!! a Šťastná sedma, které byly v rámci pilotního projektu emitovány v celkovém počtu 1,5 milionu kusů, během necelých šesti měsíců. Společnost o tom informovala v úterý.
Bookmakeři sázkové kanceláře Fortuna jsou s kursem 2:1 přesvědčeni, že Rada ČT zvolí za nového generálního ředitele České televize Petra Dvořáka, bývalého šéfa komerční televize TV Nova. Už dříve vyhlásily sázky i sázková kancelář Chance a Tipsport, které také nejvíce věří právě Dvořákovi.
14. listopadu 2025 15:26
13. listopadu 2025 23:14
12. listopadu 2025 12:17
12. listopadu 2025 11:18
10. listopadu 2025 12:53
10. listopadu 2025 12:26
10. listopadu 2025 11:50
7. listopadu 2025 12:19
5. listopadu 2025 12:22
5. listopadu 2025 11:58
4. listopadu 2025 10:37
30. října 2025 11:44
23. října 2025 11:55
23. října 2025 11:37
21. října 2025 12:11
21. října 2025 11:48
Král drahých kovů si pověst „bezpečného přístavu“ na finančních trzích obhajuje s velkým přehledem. Od začátku roku 2025 jeho cena vzrostla o více než 50 % a poprvé v historii překonala hranici 4 000 USD za trojskou unci – a to dokonce během vládního shutdownu v USA. Takto prudký růst však otevírá otázku, zda zlato zvládne udržet tempo a zamíří až k hranici 5 000 USD, nebo přijde ochlazení. Podrobnější pohled na situaci nabízí Olívia Lacenová, analytička Wonderinterest Trading Ltd., ve své aktuální analýze.
Zdroj: Marie Dvořáková
Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.