Účtenkovka bude přehlednější. Ministerstvo připravilo několik novinek

Od 1. března připravilo Ministerstvo financí v Účtenkovce následující novinky, které usnadní registraci účtenek a také vylepší její dosavadní fungování:

Diskuse: 0

účtenková loterie
reklama

Vycházíme vstříc poptávce soutěžících, jejichž účtenka nebyla zařazena do slosování, po konkrétním zdůvodnění jejího nezařazení. Nově budou vědět důvod nezařazení nejen bezprostředně po její registraci, nebo v rámci emailové zprávy (pokud zadali e-mail), ale také tyto podrobnější informace naleznou přehledně ve svém hráčském účtu v záložce „Moje účtenky“. Důvodem nezařazení účtenky může být, že nebyla nalezena v systému EET, nebo že již byla jednou zaregistrována či není splněno pravidlo „1 účtenka od 1 obchodníka v 1 den“. Podrobnější informace budou mít soutěžící také u účtenek, které ještě čekají na ověření.

Chybně zadané údaje z účtenky půjdou snadněji opravit. Stačí totiž opravit pouze tu část, v níž hráči udělali chybu. Ostatní údaje z účtenky zůstanou ve formuláři vyplněny a nebude nutné je zadávat znovu.

Při registraci účtenky se nebude již zadávat DIČ obchodníka. Tato položka tak z registračního formuláře zcela zmizí. Pravidlo, že z účtenek vystavených od jednoho obchodníka v jeden den lze zaregistrovat pouze jednu, zůstane zachováno. Jeho dodržování bude kontrolováno pomocí vnitřních kontrolních mechanismů.

Mobilní aplikace na platformách Android a IOS dostanou nový modernější vzhled a lepší funkcionalitu. Pokud mají soutěžící nastavenou automatickou aktualizaci, nemusí se o nic starat. V opačném případě si aplikaci sami zaktualizují na Google Play, nebo Appstore.

Soutěžící budou mít také možnost zrušit zasílání e-mailových oznámení o zaregistrování či nezařazení účtenky do slosování. Upozornění o změnách v hráčském účtu nebo informace o výhře jim ale budou e-mailem zasílány i nadále.

Loading...

Diskuze: Účtenkovka bude přehlednější. Ministerstvo připravilo několik novinek

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související:

reklama
Fokus
Aktuálně
Doporučujeme
Zobrazit: mobil | klasicky