Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Hypoteční banka spouští novou podzimní kampaň na Australskou hypotéku

Hypoteční banka spouští novou podzimní kampaň na Australskou hypotéku

Foto: Mariusz Stankowski, MoneyMAG.cz

Hypoteční banka, specialista na financování bydlení a jednička na hypotečním trhu, dnes spouští novou podzimní kampaň na Australskou hypotéku. Její princip spočívá v jednoduchém mechanismu – čím více si klient půjčí, tím vyšší slevu ze základní úrokové míry dostane. Kampaň, jejímiž hlavními protagonisty jsou zlomyslný pštros Vendelín a rodina Aboridžinců, bude k vidění jak v televizi, tak na internetu nebo na bigboardech u dálničních tahů.

S  Australskou hypotékou (Pozor! Neplést s Americkou hypotékou!) přišla poprvé Hypoteční banka v roce 2012 a ihned s ní slavila velké úspěchy. V loňském roce následovala neméně úspěšná marketingová kampaň, která vycházela ze sloganu „Australská hypotéka obrací splátky vzhůru nohama“ a z recese otočila nohama vzhůru také všechna reklamní sdělení.

„Také letošní kampaň navazuje na předchozí úspěšný motiv protinožců, ale jako novinku přináší sympatického darebu pštrosa Vendelína. Společně s rodinou Aboridžinců představí krátký příběh, ve kterém Australská hypotéka hraje klíčovou roli. S její pomocí se totiž rodince podaří vyzrát nad zlomyslným Vendelínem a jeho kamarády,“ popisuje hlavní prvky právě startující kampaně Václav Moravec, specialista marketingových kampaní Hypoteční banky.

„Klienti, kteří se rozhodnou uzavřít v období trvání této marketingové akce novou hypotéku, mají možnost dosáhnout i na vyšší úvěr, než o jakém by za standardních podmínek uvažovali. Australská hypotéka totiž opravdu funguje vzhůru nohama. Čím více peněz si od Hypoteční banky půjčíte, tím nižší úrokovou sazbu nyní dostanete,“ vysvětluje dále Václav Moravec.

Mediální mix podzimní kampaně Hypoteční banky startuje 1. října. Zahrnuje dvaceti a třicetisekundové televizní spoty vysílané na komerčních televizních stanicích patřících především do skupiny NOVA v průběhu téměř celého října. Dále bude kampaň k vidění na obrandovaných  portálech či prostřednictvím bannerové reklamy na internetu, a to až do konce listopadu. Objeví se také v reklamě na Facebooku a 25vteřinový spot si můžete prohlédnout na Youtube.  S motivem kampaně je možné se setkat i na bigboardech u dálničních tahů.

Spuštěna bude také nová hra, která oživí firemní internetové stránky a ve které pštros Vendelín pomůže zájemcům o hypotéku vyběhat si lepší úrokovou sazbu.

Na kampani se podílelo několik agentur. Kreativní koncept vychází z dílny agentury SAATCHI&SAATCHI. Jedinečný výtvarný styl a humor vtiskl obrazovému ztvárnění opět výtvarník Luděk Bárta.

Témata:  CZK hypotéky Hypoteční banka

Související

Aktuálně se děje

25. prosince 2025 12:29

19. prosince 2025 10:03

15. prosince 2025 12:41

4. prosince 2025 10:58

2. prosince 2025 11:27

Rodičovský příspěvek v roce 2026: navýšení se bude týkat jen některých rodičů

Od ledna 2026 se mění výše rodičovského příspěvku. Změna však nepřinese úlevu všem. Zatímco rodiče dvojčat a vícerčat si výrazně finančně polepší díky zvýšení na 700 000 Kč, rodiny s jedním dítětem zůstávají na současných 350 000 Kč, a navzdory inflaci tak reálně ztrácejí. Úprava přitom neplatí jen pro děti narozené až v roce 2026 – dotknout se může i rodin se staršími vícerčaty.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Neznalost a psychické vyčerpání brání dlužníkům využít oddlužení

Novela insolvenčního zákona měla lidem cestu k oddlužení usnadnit. Přesto počet nových insolvenčních řízení meziročně roste jen o 12 %, přičemž desítky tisíc lidí ročně by tuto možnost mohly využít – většina o ní ale stále neví. Výzkum Konsorcia dluhových poraden ČR ukázal, že dlužníkům brání nejen neznalost změn, ale i psychické vyčerpání a složité životní podmínky.