Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Přejmenovaná TV Prima Family ztratila 50% diváků

Přejmenovaná TV Prima Family ztratila 50% diváků

Foto: Jan Zýka / INCORP images

O polovinu na necelých deset procent celodenního podílu klesla sledovanost televize Prima, která se v neděli přejmenovala na Prima Family. Vyplývá to z měření sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací provedla agentura Mediaresearch.

Celodenní podíl Primy Family na publiku byl v neděli pouze 9,76 procenta. Oproti normálu stanice ztratila polovinu diváků. Na Prima Family propadl i hlavní večerní program, animovaný film studia Pixar Vall-I, který si pustilo pouze 293 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 6,31 procenta.

Prima nepřilákala diváky ani svou hlavní zpravodajskou relací, na kterou se podívalo podprůměrných 835 tisíc diváků.

Nejsledovanějším pořadem novoročního vysílání se stala pohádka S čerty nejsou žerty, která na Nově přilákala 2 170 000 diváků (share 46,41 procent). Premiérové uvedení filmu Kuky se vrací na veřejnoprávní České televizi přilákalo 660 tisíc diváků (share 14,8 procenta).

Témata:  TV prima

Související

21. července 2011 16:44

Aktuálně se děje

24. září 2025 11:01

22. září 2025 11:03

Za sliby Stačilo! by Česko zaplatilo tvrdou daň

Pokud by hnutí Stačilo! svůj program kompletně prosadilo tak, že by byl platný trvaleji, vyjde to v nadcházejících letech veřejné rozpočty ČR dohromady na stovky miliard korun dodatečných výdajů navíc, tedy oproti stavu, kdy program hnutí Stačilo! realizován nebude.

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy

online prodejce Shein

Komentář

Shein chce po skandálech zlepšit image. Přísné kontroly mají zachránit jeho cestu na burzu

Svět retailu je plný přísných zákonů a regulatorních požadavků – a v případě fast fashion (rychlé módy) to platí dvojnásobně. Jedním z lídrů tohoto segmentu je čínský Shein, který se do popředí dostal díky levnému oblečení a agresivnímu marketingu. Jeho rychlý růst však provázely kontroverze, obvinění z obcházení zákonů a stamilionové pokuty.