Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Škoda připravuje nový velký terénní vůz

Škoda připravuje nový velký terénní vůz

Foto: Škoda Auto

Škoda Auto údajně přemýšlí o tom, že by do svého výrobního programu zařadila terénní vůz větší než je dosavadní Škoda Yetti. V úterním rozhovoru pro časopis Forbes to uvedl ředitel mladoboleslavské automobilky z koncernu Volkswagen Winfried Vahland.

„Nové SUV s okřídleným šípem ve znaku by mohlo spatřit světlo světa za pět let,“ citoval časopis Forbes Vahlanda ve svém aktuálním vydání.

Vahland sdělil, že Škoda nejprve musí zcela obměnit stávající modelové řady, potom může přijít na řadu nový model.

„Nedá se očekávat, že by Škoda začala vyrábět konkurenci například Volkswagenu Touareg,“ řekl agentuře Mediafax Tomáš Kovařík z časopisu AutoTip.

„Yetti v roce 2016 dostane nástupce, ale ten nebude mířit do vyššího segmentu. To, co Škodě chybí, je rodinné MPV na bázi stávajícího Volkswagenu Sharan. Škoda je značka, která cílí na rodinnou klientelu a offroad je zcela mimo cílovou skupinu jejích zákazníků,“ doplnil Kovařík.

Témata:  Škoda auto

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.