Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Babiš lže nebo nezná zákon? Dvoumetrové účtenky byly plné chyb

Andrej Babiš
Andrej Babiš
Foto: Mikuláš Křepelka, EuroZprávy.cz

Projednávání návrhu na zavedení elektronické evidence tržeb doprovázelo nejen vystoupení exministra financí Miroslava Kalouska (TOP 09), ale i prezentace ministra financí Andreje Babiše (ANO), který poslancům na panelech ukazoval, jak bude vypadat účtenka s údaji pro evidenci tržeb. Něco na ní ale chybělo.

Velké makety účtenek vzbudily ve Sněmovně pořádný rozruch. Nejenže došlo k jejich počmárání, k závěru jednání bylo také poukázáno na to, že obsahují chyby.

Všiml si toho například poslanec Vladimír Koníček (KSČM) nebo poslanci za ODS. Na velkých maketách chybí označení provozovny, bezpečnostní kód poplatníka, podpisový kód poplatníka a další údaje.

 

//

Pan ministr nám dneska do Sněmovny přišel ukázat účtenky. Prostě ale neuvedl všechny údaje, které budou živnostníci posílat velkému bratrovi.Ministr financí lže nebo nezná svůj vlastní zákon?

Posted by Občanská demokratická strana on 10. červenec 2015

"Pan ministr nám dneska do Sněmovny přišel ukázat účtenky. Prostě ale neuvedl všechny údaje, které budou živnostníci posílat velkému bratrovi. Ministr financí lže nebo nezná svůj vlastní zákon?" okomentovala ODS přehled chyb na facebooku.

Témata:  Andrej Babiš,  EET (elektronická evidence tržeb)

Aktuálně se děje

22. října 2026 12:25

Letiště Praha nabídne v zimě 145 destinací. Přibudou nové linky do exotiky i Evropy

Zimní letový řád pražského letiště přinese 20 nových destinací a celkem 69 leteckých dopravců. Cestující budou moci využít nové spoje do evropských měst, Asie i exotických letovisek. Letiště očekává, že během zimní sezony odbaví více než 6,5 milionu cestujících.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Aleš Juchelka (ANO)

Stát přidá firmám na zaměstnance se zdravotním postižením. Podpora vzroste o desítky tisíc

Zaměstnavatelé, kteří vytvářejí pracovní místa pro osoby se zdravotním postižením, získají od státu vyšší podporu. Maximální roční příspěvek na provozní náklady se zvýší ze 48 na 90 tisíc korun na jednoho zaměstnance. Růst čeká také mzdový příspěvek, který se od ledna 2027 zvýší o 2500 korun měsíčně. Novela zákona o zaměstnanosti zároveň slibuje méně administrativy a pružnější pravidla pro vytváření pracovních míst.