Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Zemanův kancléř zesměšňuje Babiše. Oproti Zemanovi si musí reklamu kupovat

Zatímco prezident Zeman je populární u lidí díky plnění svých slibů, jiní si musí popularitu kupovat. Myslí si to kancléř prezident Vratislav Mynář, který se pustil do miliardáře a šéfa ANO2011 Andreje Babiše.

Podle Mynáře, který je zároveň funkcionářem SPOZ, míní, že si prezident u lidí šplhnul i tím, že jmenoval Jiřího Rusnoka premiérem. Tím totiž odmítl "nesmyslně jmenovat dalšího premiéra z řad koaličních politiků."

Pak už se pustil do Babiše. "Jsou ale i jiní, kteří si reklamu musí platit mnohamiliardovou koupí deníku MF DNES a Lidové noviny. Nyní již pan Babiš může začít plnit přední stránky těchto "nezávislých" deníků," uvedl Mynář.

Následně poslal Babišovi vzkaz: "Na rozdíl od Vás, prezident republiky Miloš Zeman se nepotřebuje vychloubat setkáním s váženou osobou. No nic, každý jsme nějaký. Ale někdo má autoritu přirozenou a někdo si ji musí kupovat penězi, že pane Babiši?"

Majitel Agrofertu Andrej Babiš oznámil před několika dny koupi mediálního domu MAFRA. Ten vedle Lidových novin a MF Dnes vydává i deník Metro a provozuje televizi Óčko.

Témata:  Andrej Babiš Miloš Zeman

Aktuálně se děje

21. října 2025 11:48

Zlato láme rekordy: Nejistota ve světě žene investory k nejstarší jistotě lidstva

Král drahých kovů si pověst „bezpečného přístavu“ na finančních trzích obhajuje s velkým přehledem. Od začátku roku 2025 jeho cena vzrostla o více než 50 % a poprvé v historii překonala hranici 4 000 USD za trojskou unci – a to dokonce během vládního shutdownu v USA. Takto prudký růst však otevírá otázku, zda zlato zvládne udržet tempo a zamíří až k hranici 5 000 USD, nebo přijde ochlazení. Podrobnější pohled na situaci nabízí Olívia Lacenová, analytička Wonderinterest Trading Ltd., ve své aktuální analýze.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.