Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Nová octavia bude stát od 334 900 korun

Nová octavia bude stát od 334 900 korun

Foto: Škoda Auto

Na internet unikla cena nového modelu Škoda Octavia. Podle všeho bude cena nového modelu z mladoboleslavské automobilky začínat na částce 335 tisíc korun.

Na novou Škodu Octavii jsou všichni pořádně zvědaví. Před pár týdny ji automobilka oficiálně představila, ale nikdo ještě nemluvil o tom, kolik bude nový vůz stát. Dnes na internet unikla informace, že cena Octavie třetí generace bude v základní výbavě začínat na 335 tisících. Cena se samozřejmě může ještě lehce měnit. Automobilka podle všeho ovšem počítá právě s cenou 335 tisíc pro verzi se základní výbavou. Auto za tuto cenu by mělo být vybavené základním nejslabším motorem 1,2 TSi o výkonu 66 kilowatt.

Zajímavé je, že cena nové Octavie v základní výbavě je nižší než cena u aktuálního modelu, který se ještě doprodává. V historii automobilky je to dokonce nejlevnější model, který byl uveden na trh.

Témata:  Škoda auto

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.