Na českém trhu se nejspíš objeví nová banka zaměřená na lidi, kteří si rádi užívají života a utrácejí. Chystá ji Česká spořitelna, která tak chce přitáhnout více klientů. Informují o tom Hospodářské noviny.
Česká spořitelna si uvědomuje, že životní styl Čechů se mění a mnohým navíc vadí jméno Česká spořitelna. Proto volí novou taktiku. Ale ještě není jisté, jestli se její projekt stane realitou.
"Z Vídně jsme dostali zelenou zmapovat trh, konečné rozhodnutí ještě nepadlo," řekla mluvčí spořitelny Klára Gajdušková. "Nemělo by smysl jít do něčeho, na čem bychom prodělali," dodala.
Spořitelna spadá pod Erste Group. Její představenstvo ví, že jim mezi prsty proklouzávají perspektivní klienti. "Jde nám o lidi, kteří chtějí mít něco víc trendy, aby se tím mohli prokázat ve společnosti. Pro tuto skupinu, která je pro bankovní obchody velmi zajímavá, plánujeme přijít s novým konceptem obsluhy," řekl pro Hospodářské noviny Martin Škopek z Erste Group, který se stará o retail.
Aby klienty, kteří se nezdráhají utrácet, berou si půjčky a využívají kreditní karty, přilákali, uzpůsobí jim i pobočky nové banky. Ačkoliv bude pouze internetová, podobně jako Zuno Bank od Raiffeisen Bank, několik kamenných pooček mít bude.
Ty budou vypadat spíš jako kavárna - lidé si v nich budou moci posedět, vypít kávu, popovídat si. Stylově by měly připomínat síť kaváren Starbucks.
Témata: banky, Česká spořitelna
Související
15. srpna 2024 14:02
22. července 2024 15:16
29. června 2024 21:29
7. února 2024 10:33
30. srpna 2023 10:44
11. srpna 2023 10:19