Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Vodafone a UPC spojily zákaznickou péči a prodej

Vodafone
Vodafone
Foto: Adam Mráček / INCORP images

Mobilní operátor Vodafone spojil zákaznickou péči a prodej s kabelovou firmou UPC, kterou od srpna ovládá. Přišel také s první společnou nabídkou mobilních služeb, televize a rychlého pevného internetu. Firma to dnes oznámila v tiskové zprávě.

Objednat pevné i mobilní služby Vodafonu a UPC si od září mohou zákazníci na všech více než 120 prodejnách a kioscích Vodafonu, čtyřech prodejních místech UPC, ale také na webových stránkách www.vodafone.cz a www.upc.cz a na zákaznických linkách 800 77 77 77 a 241 005 500.

K mobilnímu tarifu Vodafone Neomezený, startujícímu na 599 Kč měsíčně, se nově přidávají tarify pevné sítě o rychlosti až 500 Mbit/s a 30 televizními programy, nyní na půl roku v akční nabídce za 399 korun měsíčně.

"Provázání dvou sítí nám umožňuje spustit GigaSíť, která posílí spojení mezi obyvateli Česka díky bezkonkurenčním službám a může skutečně přinášet lepší budoucnost. Máme také v plánu sjednotit naši nabídku pod jednou značkou, a to Vodafone," uvedl viceprezident Vodafonu Czech Republic pro nefiremní zákazníky Quique Vivas.

Vodafone v České republice poskytuje služby více než 3,9 milionu zákazníků. Od roku 2007 přináší komplexní telekomunikační služby pro firemní zákazníky prostřednictvím řešení Vodafone OneNet a nyní provozuje přes 1,5 milionu firemních SIM karet. Po integraci UPC Česká republika v červenci 2019 se Vodafone rozrostl o 1,5 milionu domácností připojených k síti nové generace, která poskytuje více než půl milionu zákazníků služby vysokorychlostního pevného internetu, půl milionu zákazníků kabelovou televizi a 200.000 uživatelů pevné telefonní služby.

Témata:  Vodafone UPC

Související

Aktuálně se děje

2. října 2025 17:10

Podvodníci cíleně lákají na doplňky stravy: Jak se bránit

S příchodem podzimu roste zájem o posílení imunity a s ním i prodej vitamínů a nejrůznějších doplňků stravy. V této době se také zvyšuje aktivita internetových podvodníků, kteří se snaží vydělat na obavách spotřebitelů o zdraví. Podvodníci často využívají zdánlivě atraktivní nabídky na sociálních sítích, v reklamách či na neznámých internetových stránkách. Jak poznat podvod a co dělat, pokud vám podezřelý produkt dorazí domů?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy