Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Vodafone a UPC spojily zákaznickou péči a prodej

Vodafone
Vodafone
Foto: Adam Mráček / INCORP images

Mobilní operátor Vodafone spojil zákaznickou péči a prodej s kabelovou firmou UPC, kterou od srpna ovládá. Přišel také s první společnou nabídkou mobilních služeb, televize a rychlého pevného internetu. Firma to dnes oznámila v tiskové zprávě.

Objednat pevné i mobilní služby Vodafonu a UPC si od září mohou zákazníci na všech více než 120 prodejnách a kioscích Vodafonu, čtyřech prodejních místech UPC, ale také na webových stránkách www.vodafone.cz a www.upc.cz a na zákaznických linkách 800 77 77 77 a 241 005 500.

K mobilnímu tarifu Vodafone Neomezený, startujícímu na 599 Kč měsíčně, se nově přidávají tarify pevné sítě o rychlosti až 500 Mbit/s a 30 televizními programy, nyní na půl roku v akční nabídce za 399 korun měsíčně.

"Provázání dvou sítí nám umožňuje spustit GigaSíť, která posílí spojení mezi obyvateli Česka díky bezkonkurenčním službám a může skutečně přinášet lepší budoucnost. Máme také v plánu sjednotit naši nabídku pod jednou značkou, a to Vodafone," uvedl viceprezident Vodafonu Czech Republic pro nefiremní zákazníky Quique Vivas.

Vodafone v České republice poskytuje služby více než 3,9 milionu zákazníků. Od roku 2007 přináší komplexní telekomunikační služby pro firemní zákazníky prostřednictvím řešení Vodafone OneNet a nyní provozuje přes 1,5 milionu firemních SIM karet. Po integraci UPC Česká republika v červenci 2019 se Vodafone rozrostl o 1,5 milionu domácností připojených k síti nové generace, která poskytuje více než půl milionu zákazníků služby vysokorychlostního pevného internetu, půl milionu zákazníků kabelovou televizi a 200.000 uživatelů pevné telefonní služby.

Témata:  Vodafone UPC

Související

Aktuálně se děje

20. listopadu 2024 11:28

20. listopadu 2024 11:08

15. listopadu 2024 9:34

Západ se k Číně staví pragmatičtěji než Česko, které to může ekonomicky dále oslabit

Zdroje současného mdlého výkonu české ekonomiky nelze hledat pouze za hranicemi. Byť úpadek německého průmyslu, energetická krize či válka na Ukrajině rozhodně svůj původ za hranicemi mají a českou ekonomiku přímo či zprostředkovaně poškozují. Češi si ale škodí i sami. Třeba tím, že s oblibou bývají papežštější než papež a že se neméně rádi vydávají ode zdi ke zdi.

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy