Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Facebook chrlí jednu novinku za druhou. Teď jde o naše soukromí

Facebook chrlí jednu novinku za druhou. Teď jde o naše soukromí

Foto: Pixmac

Zuckerbergova sociální síť ohlásila další změny. Facebook bude o nás vědět opět více, než bychom si možná přáli. A informace bude navíc předávat třetí straně.

Největší sociální síť světa se stále holedbá, jak jí jde o bezpečí uživatelů a jak chrání naše soukromí. Jenže opak je často pravdou. Nasvědčuje tomu i novinka, kterou si tahle americká firma přichystala.  

Firmám, které si na Facebooku objednají reklamu, nabídne naše data. A to nejen ta, která po sobě zanecháme na sociální síti. Předá jim i informace o tom, co jsem dělali na jiných webových stránkách! Pro firmy tak bude mnohem snazší cílit reklamu na základě toho, co vyhledáváme v internetových prohlížečích.  

Dosud Facebook přizpůsoboval reklamu na svých stránkách podle toho, co lidé 'lajkovali'. Pokud jste měli mezi oblíbenými stránkami například více automobilek, měli jste reklamy na Facebooku pevážně o autech a věcech s tím spojených.   

Teď bude reklama na největší sociální síti reflektovat i to, co budete hledat a číst mimo Facebook. Reklama se pak objeví na reklamních pozicích v sekci Novinky.   

Facebook však zároveň dá uživatelům možnost vyjádřit se, zda mu reklama vyhovuje. Přibude tlačítko 'Proč to vidím?', které bude součástí každé zobrazené reklamy. Pokud vám reklama bude překážet, můžete ji odstranit, informují tvnoviny.sk s odkazem na portál medialne.sk.  Nová funkce začne fungovat v průběhu následujících týdnů zatím jen v Americe, později by se měla objevit v ostatních zemích. Jde o další novinku, kterou v poslední době Facebook představil. Před časem například avizoval novou funkci, takzvané Tlačítko pro zvědavce.

Témata:  počítače Facebook

Aktuálně se děje

22. dubna 2024 20:08

16. dubna 2024 12:03

16. dubna 2024 10:45

Jak na mimosoudní řešení sporů

K obchodnímu styku mezi spotřebiteli a podnikateli dochází nesčetněkrát denně. Není proto divu, že je mezi nimi také mnoho sporů. Některé se podaří urovnat domluvou, u jiných se však oboustranně přijatelného řešení dospět nepodaří. Jelikož se drtivá většina těchto sporů týká nízkých částek, soudní řešení sporů se kvůli soudním poplatkům a nákladům na advokátní služby často nevyplatí. Existuje však alternativní způsob řešení těchto sporů, kterého mohou spotřebitelé využít, jelikož je levnější a rychlejší.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy