Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

V Bille zešíleli: Dali na trh už oloupané banány, nastal poprask

V Bille zešíleli: Dali na trh už oloupané banány, nastal poprask

Foto: Mariusz Stankowski, MoneyMAG.cz

Tak tohle je opravdu neuvěřitelné plýtvání. Billa ve svých obchodech nabídla předem oloupané banány. Místo přirozeného obalu je nesmyslně oloupala a strčila do igelitu.

Větší pitomost aby člověk pohledal. Němci vlastněný obchodní řetězec začal v Rakousku prodávat předoloupané banány a místo v přírodní šlupce je nabízel na tácku zabalené v igelitu. Když se fotka tohoto nepochopitelného produktu ocitla na facebooku, vyvolalo to takovou bouři nevole, že Billa musela banány zase z pultů rychle stáhnout.

"Jestli existuje přírodou ideálně zabalené a lehce rozbalitelné jídlo, tak je to banán. Oloupat ho jen proto, aby byl následně zabalen do ekologicky zatěžujícího igelitu, je neuvěřitelné plýtvání a hlavně úplná hloupost," uvedl mluvčí rakouských Greenpeace.

Řetězec, který svým mottem lidi nabádá, aby nakupovali s rozumem, se za svůj nápad omluvil s tím, že tato chyba se už nebude opakovat.

Témata:  obchody

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy