Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Další rána pro muže drženého v Egyptě: Advokátka od něj dává ruce pryč

Další rána pro muže drženého v Egyptě: Advokátka od něj dává ruce pryč

Foto: nohelova.cz

Právnička Ilona Nohelová poskytla o víkendu rozhovor, ve kterém prohlásila, že je Petr Kramný podle ní nevinný a nabídla se, že by ho případně obvinění chtěla zastupovat. Rychle si to ale rozmyslela. Přečtěte si proč.

Advokátka Ilona Nohelová se rozhodla, že nabídne rodině Petra Kramného spolupráci. Věří totiž, že Petr nemá se smrtí své ženy Moniky a dcery Klárky v egyptském hotelu nic společného. Podle ní může za tragédií stát pochybení personálu.

"Pokud by vyšetřující policejní orgány proti němu měly nějaké důkazy svědčící o dvojnásobné vraždě, jistě by ho nenechaly na svobodě a byl by už ve vazbě," uvedla Nohelová.

Na jejím názoru se nic nezměnilo a pořád věří v nevinu Kramného. Pokud ji o to ale výslovně nepožádá, zastupovat ho v případě obvinění z vraždy už nechce. Je totiž naprosto znechucená reakcemi lidí v internetové diskusi pod rozhovorem."Klidně napište, že jsem vyloženě otrávená, i když je to černý humor. Pročetla jsem asi 25 stránek internetové diskuse pod rozhovorem, který jsem poskytla, a naprosto mě to znechutilo. Lidé tam psali, že jsem hloupá nebo že jsem studovala práva v Plzni a podobné nesmysly. Také mi psali nenávistné maily. S mým postavením takovou negativní popularitu nemám zapotřebí, a proto jsem se rozhodla v případu dál neangažovat," řekla právnička.

Petr Kramný, který proti své vůli a z moci egyptských úřadů zůstává v Hurghadě, dosud Ilonu Nohelovou o spolupráci nepožádal, protože ještě nebyl z ničeho obviněn. Pokud by tak ale učinil, považovala by advokátka za svou profesní povinnost ho zastupovat a rodině pomoci.

Témata:  Úmrtí Čechů v zahraničí

Aktuálně se děje

23. dubna 2024 12:35

22. dubna 2024 20:08

18. dubna 2024 12:55

Koupil jsem si prodlouženou záruku, nebo je to pojištění?

Spotřebitelé se dnes mohou velmi často setkat s nabídkou prodloužené záruky na zboží, které kupují. Někdy bývá tato smluvní záruka nabízena automaticky, jindy je za příplatek. Nemálo spotřebitelů si tak prodlouženou záruku přikoupí, zejména na spotřební elektroniku, která bývá na poruchy náchylná. Někteří z nich však mohou být posléze nepříjemně překvapeni, když jim s reklamací nevyhoví, buď kvůli podmínkám smluvní záruky, nebo protože se vlastně vůbec nejedná o záruku, ale o pojištění. Na co by si měl spotřebitel pozor, než si za takovou nadstandardní službu připlatí?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy