Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Z O2 areny zmizí Hušákova "děkovací" deska

Z O2 areny zmizí Hušákova

Foto: Jan Zýka / INCORP images

Další ze symbolů letité éry Aleše Hušáka v Sazce, známá bronzová deska s jeho obsáhlým, zčásti kontroverzním vzkazem návštěvníkům O2 areny, opustí své místo. Píše o tom středeční vydání deníku E15.

„Smlouva mezi Bestsportem a Alešem Hušákem byla v srpnu vypovězena,“ potvrdil bez bližších informací deníku E15 Oldřich Babický, mluvčí firmy Bestsport, která halu provozuje. Deska ale nezmizí hned tak brzy. Je totiž Hušákovým vlastnictvím. Exšéf Sazky její výrobu zaplatil a Bestsport ji měl pronajatou. Výpovědní lhůta činí rok a začíná v lednu následujícího roku po vypovězení smlouvy. Nejbližší okamžik, kdy bude možné desku odstranit a vrátit majiteli, je tak leden 2013. S vypovězením smlouvy na desku přitom nejsou podle informací E15 spojeny žádné sankce. Deska je součástí haly od jejího otevření před sedmi lety. O odstranění desky z O2 areny, jejíž výstavbu Sazka sponzorovala a kvůli potížím se splácením skončila v konkurzu, rozhodlo představenstvo Bestsportuzvolené již v květnu. Naopak Hušák po prohlášení konkurzu Sazky a insolvence Bestsportu své pozice ve vedení těchto firem musel opustit. Text desky vyvolával rozporuplné reakce. Kouzlo nechtěného nyní vzbuzuje hned první věta „Sazka Arenu postavili čeští sportovci za své peníze, které mohli užít jinak“. To asi nyní napadá mnohé ze zástupcůsportovních svazů, kteří jako akcionáři Sazky přišli o stamiliony korun ročně na sport. Jiné věty vzbuzují údiv svou upřímností, jako například: „Nejúčinnějším nástrojem řízení je diktatura, občas zjemnělá metodoucukru a biče“. Úklid symbolů Hušákovy éry zahájil i nový majitel podniku Sazky firma Sázková kancelář. Předminulý týden nechala odstranit kontrolní rámy ve vchodu do sídla Sazky ve Vysočanech a před sídlem firmy zmizelo i erotické sousoší.

Témata:  sazka

Související

Aktuálně se děje

17. října 2025 16:01

Shein chce po skandálech zlepšit image. Přísné kontroly mají zachránit jeho cestu na burzu

Svět retailu je plný přísných zákonů a regulatorních požadavků – a v případě fast fashion (rychlé módy) to platí dvojnásobně. Jedním z lídrů tohoto segmentu je čínský Shein, který se do popředí dostal díky levnému oblečení a agresivnímu marketingu. Jeho rychlý růst však provázely kontroverze, obvinění z obcházení zákonů a stamilionové pokuty.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy