Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Chcete získat odměny za platby energií? Rady jak postupovat

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixmac

Klienti Cetelemu a E.ON mohou nyní získat odměny za platby energií, ale i za své nákupy. Banka totiž ve spolupráci se společností E.ON připravila speciální E.ON Kartu. Jedná se o kreditní kartu MasterCard s mezinárodní platností, která vrací zpět 2 % z uhrazených záloh na energie od E.ON. Klienta takto měsíčně odmění až 400 korunami na jeho úvěrový účet. Vydání karty je zdarma, stejně jako vedení úvěrového účtu.

„Pro naše zákazníky se snažíme stále rozšiřovat paletu benefitů či výhod a možnost finanční odměny za platby je velmi zajímavá. Při výběru partnera hrála mimo jiné velkou roli i mnohaletá zkušenost banky s poskytováním finančních služeb,“ uvedl Václav Krásnický, vedoucí oddělení Business Development ze společnosti E.ON.

E.ON Karta nabízí i řadu dalších výhod. Vztahuje se na ní odměna ve výši 2 % z plateb u obchodníků v Česku i zahraničí, čímž mohou klienti získat dalších až 400 korun na svůj úvěrový účet. Další výhody pak získají v síti prodejen Euronics, kde mohou obdržet za nákup zpět další 4 % a měsíčně tak ušetřit dalších až 800 Kč, v případě tohoto cashbacku však maximálně 5 000 korun ročně.

Využívat také mohou výhody v rámci programu MasterCard Priceless Specials, díky němuž mají u vybraných obchodníků slevy ve výši až 15 %. V tomto případě jim každých naspořených 100 korun bude zasláno zpět na úvěrový účet karty.

„Jedná se o velmi atraktivní spojení výhod při placení záloh energií od E.ON a zároveň při běžném používání v obchodech, a to vše bez měsíčních poplatků,“ doplnil Jan Kloud, ředitel spolupráce se strategickými partnery banky Cetelem.

Na Kartu E.ON se vztahuje až 55 denní bezúročné období pro uskutečněné nákupy a klient k ní může zažádat o bezplatné vydání až tří bezkontaktních platebních nálepek, na nichž si může nastavit týdenní limity pro čerpání. Zažádat o ni může na webových stránkách www.eon.cz/karta nebo na bezplatném telefonním čísle 800 900 322.

Témata:  energetika E.ON

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.