Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Špičky českého byznysu na pražském summitu

Prague Capital Market Summit
Prague Capital Market Summit
Foto: Media Events Company

14. října 2016 se v ČNB uskuteční nejvýznamnější setkání zástupců úspěšných českých firem, zástupců korporací a expertů kapitálového trhu, nad stěžejním tématem financování firem. Diskuse bude zaměřená na finanční řízení společností, možnosti financování tzv. velkých firem, možnosti financování potřeb středních firem a v neposlední řadě také na české investiční skupiny.

Generálním partnerem summitu je Burza cenných papírů Praha, pro kterou je letošní rok velice významný a to i díky vstupu Moneta Money Bank, která patří mezi největší letošní evropská IPO. „Jsem rád, že jsme měli možnost uvítat v letošním roce na našem trhu významného emitenta. Doufám, že burza bude stále více využívána jako zdroj kapitálu nejen pro zahraniční, ale i pro tuzemské firmy“, doplňuje generální ředitel BCPP Petr Koblic.

Mezi hlavními partnery jsou mezinárodně uznávaná advokátní kancelář PRK PARTNERS, která získala v letošním roce nejprestižnější mezinárodní ocenění, v nejvýznamnější mezinárodní soutěži právnických firem "Chambers Europe Award". Hlavním partnerem je i Raiffeisenbank, ta firmám nabízí špičkové poradenství a nástroje pro financování jejich potřeb. Raiffeisenbank uspěla v sedmém ročníku cen Nejlepší banka a stala se Klientsky nejpřívětivější bankou roku 2015.

Oficiálním partnerem je agentura CzechInvest, která nabízí podnikatelům rovnou několik nástrojů pro vhodné financování a také kvalitní poradenství. Oficiálním partnerem je i společnost CYRRUS, ta úspěšně obchoduje s cennými papíry již od roku 1998. V rámci CYRRUS CORPORATE FINANCE společnost rozvíjí také potenciál firem.

Témata:  Prague Capital Market Summit ekonomika

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.