Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Start konkurenčních loterií tržby Sazky neohrozil, i nadále rostly

Start konkurenčních loterií tržby Sazky neohrozil, i nadále rostly

Foto: Jan Zýka / INCORP images

Tržby zkrachovalé loterijní společnosti Sazka rostly i ve 28. týdnu, vstup konkurence na trh tak společnost nepocítila. V pondělí o tom informovala mluvčí Sazky Lenka Angelika Tichá.

"V 28. týdnu společnost zaznamenala markantní nárůst tržeb. U nejoblíbenější loterie Sportka jde o 30,6 procenta. Přes 30 procent vzrostly tržby také u Sazka tipu," upřesnila Tichá. Sazce se daří i v kategorii losů, nárůst prodejů tam dosahuje 39,1 procenta a v porovnání s minulým rokem je společnost na 67 procentech loňských tržeb. Radikálně rostou tržby také u dobíjení předplacených karet mobilního operátora Telefónica Czech Republic. Klienti dobili v uplynulém týdnu kredit za 22,5 milionu korun. "V porovnání s loňskými tržbami ve stejném období dosahuje společnost u loterijních produktů tržeb, které jsou jen o 20 milionů nižší než loni touto dobou," podotkla Tichá.

Témata:  sazka

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 11:48

Zlato láme rekordy: Nejistota ve světě žene investory k nejstarší jistotě lidstva

Král drahých kovů si pověst „bezpečného přístavu“ na finančních trzích obhajuje s velkým přehledem. Od začátku roku 2025 jeho cena vzrostla o více než 50 % a poprvé v historii překonala hranici 4 000 USD za trojskou unci – a to dokonce během vládního shutdownu v USA. Takto prudký růst však otevírá otázku, zda zlato zvládne udržet tempo a zamíří až k hranici 5 000 USD, nebo přijde ochlazení. Podrobnější pohled na situaci nabízí Olívia Lacenová, analytička Wonderinterest Trading Ltd., ve své aktuální analýze.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.