Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Stránky na Facebooku obvykle nezískají víc než 256 fanoušků

Stránky na Facebooku obvykle nezískají více než 256 fanoušků, nejoblíbenější jsou profily osobností z hudebního a filmového businessu. Vyplývá to z výsledků průzkumu společnosti Recommend.ly, zveřejněných ve čtvrtek.

Společnost Recommend.ly provedla studii na vzorku 1,7 milionu facebookových stránek s cílem získat co nejvíce statistických dat. Zjistila například to, že nejvíce fanoušků mají hudebníci a filmaři, drtivá většina stránek přispívá méně než pětkrát měsíčně, nejčastěji píší politici.

Celých 56 procent facebookových stránek má méně než 256 fanoušků. Téměř třetina zkoumaných stránek (31 %) měla méně než 32 fanoušků. Čtvrtina se pohybovala v rozmezí 32 až 256 fanoušků. Mezi jedním a deseti tisíci fanoušků má 20 procent stránek, deset až sto tisíc pak 21 procent.

Nejvyšším průměrným počtem fanoušků se pyšní hudebníci/kapely (12 406) a herci nebo režiséři (11 622). Za nimi následují společnosti (7 429) a lokální firmy (6 265).

Témata:  Facebook

Související

Aktuálně se děje

28. srpna 2025 11:51

Chat Control EU: nový zákon může ohrozit soukromí občanů i americké firmy

Dánsko, momentálně předsedající Radě Evropské unie, chce do konce roku na úrovni EU prosadit takzvaný Chat Control čili „šmírovací zákon“. Má zamezit sdílení dětské pornografie, ve skutečnosti by ale hlavně mohl závažně a přelomově připravit občany EU o soukromí. Zavedl by totiž automatické skenování chatů a e-mailů. Vlastně by tak prolamoval listovní tajemství, jedno za základních práv a svobod přiznaných České republice Listinou základních práv a svobod. 

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy

Google, ilustrační fotografie

Komentář

Akcie Google trhají rekordy: soud potvrdil, že Chrome a Android zůstávají v rukou firmy

V roce 2023 započal ostře sledovaný soudní spor mezi Googlem a americkým ministerstvem spravedlnosti (DOJ), které požadovalo bezprecedentní opatření. Ve hře byl dokonce nucený prodej vlajkového prohlížeče Chrome, který je nenahraditelným pilířem online ekosystému. Pro Alphabet by to znamenalo zásah do obchodního modelu a reálné ohrožení dominantního postavení. Během 2. zářijového dne však přišel moment, který mnozí na Wall Street označují za přelomový.