Kosmetické služby

Ilustrační fotografie

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Magazín

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Ilustrační fotografie

Kosmetičky povinnost štítů zaskočila, chtějí zdražit služby

Aktuality

Kosmetičky zaskočila povinnost dvojité ochrany obličeje, tedy roušky a štítu. Opatření jim připadá zbytečné, navíc není jasné, jak se štítem budou schopny některé úkony dělat. Práci jim bude komplikovat také povinné nošení rukavic. Kvůli zvýšeným nákladům nejspíš nebudou vykonávat některé drobné služby, ale soustředí se na delší a rozsáhlejší prodecedury. Uvažují také o zdražení. Za Unii kosmetiček to dnes ČTK řekla Anna Menzelová ml.

Ilustrační fotografie

Jak na reklamace za kadeřníka, masáže nebo manikúru

Aktuality

Stříhání a barvení vlasů u kadeřníka, kosmetické zákroky, masáže, manikúra. Profesionální služby péče o tělo si čas od času dopřeje většina z nás. Nebývá to právě levná záležitost, nezřídka se však stane, že nejsme s výsledkem spokojení. Jak si pohlídat, abychom dostali za své peníze skutečně to, co jsme si objednali? Na co máme ve vztahu s poskytovateli těchto služeb právo a jak minimalizovat případné zklamaní?

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.