Fitch Ratings Inc. je americká ratingová agentura a je jednou z „ velkých tří ratingových agentur “, další dvě jsou Moody's a Standard & Poor's . Je jednou ze tří celostátně uznávaných statistických ratingových organizací (NRSRO), které v roce 1975 určila americká Komise pro cenné papíry a burzy. Wikipedia
Fitch Ratings je ratingová agentura, která hodnotí životaschopnost investic ve vztahu k pravděpodobnosti selhání . Fitch je jednou ze tří největších mezinárodních ratingových agentur, spolu s Moody's a Standard & Poor's.
Ratingová stupnice agentury Fitch pro emitenty a emise je vyjádřena pomocí kategorií 'AAA' až 'BBB' (investiční stupeň) a 'BB' až 'D' (spekulativní stupeň) s dodatečným +/- pro úrovně AA až CCC indikující relativní rozdíly. pravděpodobnosti selhání nebo obnovy problémů.
Jsou oceněný poskytovatel úvěrových ratingů, komentářů a výzkumu. V této éře volatility a technologické transformace poskytujeme jasnost a vhled. Lidský vhled, který umožňuje našim klientům po celém světě činit lepší rozhodnutí.
Společnost Fitch Group je zcela vlastněna společností Hearst a tvoří ji: Fitch Ratings, globální lídr v oblasti úvěrových ratingů a výzkumu, a Fitch Solutions, přední poskytovatel dat, výzkumu a analýz. Fitch Group se dvěma centrálami v Londýně a New Yorku je vlastněna společností Hearst.
Komentář Lukáše Kovandy: Agentura Fitch dnes přelomově zhoršuje ratingový výhled Číně. Děje se tak vůbec poprvé od 90. let, kdy ji začala ratingově hodnotit. Dosud se rating Číny v očích Fitche vždy jen zlepšoval.
Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu
Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok?
Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.