Přední zprostředkovatel on-line plateb v České republice, společnost PayU, měla v loňském kalendářním roce tržby 7 miliard korun. To je o 36 % více než v roce 2014 a dvojnásobek oproti roku 2013. Letos firma čeká další růst v řádu desítek procent. PayU má zhruba čtvrtinový podíl na všech online platbách českých zákazníků a společně s Českou spořitelnou a ČSOB patří k nejvýznamnějším a největším hráčům v oboru.
Zákazníci v České republice loni přes PayU provedli téměř 5,5 milionu platebních transakcí. Nejvíce Češi on-line platili za jízdenky, letenky, vstupenky na kulturní akce nebo sázky. Většina, 60 % transakcí, se uskutečnila přes platební tlačítka PayU napojená na české bankovní domy. Více než každá třetí platba přes PayU byla platba platební kartou a jen 3,5 % připadlo na běžné bankovní převody.
„Loni jsme na českém trhu měli historicky nejlepší rok. Přispěla k tomu i obchodní strategie zaměřená na velké a mezinárodní firmy. Tyto firmy oceňují, že naše společnost působí globálně. Díky tomu jim můžeme snadno zprostředkovat akceptaci plateb v zemích EU i mimo ni, “ říká Gabriel Kalapoš, jednatel PayU Czech Republic.
Mezi klienty PayU v České republice patří například ČEZ, Škoda Auto, Mall.cz, Aukro.cz, SAZKA, Heureka.cz, Tipsport, Česká pošta, Czc.cz, Electro World, Mountfield, Mixit, Tipsport, Cinema City Czech, ticketportal.cz, AXA ASSISTANCE CZ,DIRECT pojišťovna, cestovní kancelář ASIANA a řada dalších.
Společnost PayU nabízí platební služby klientům po celé Evropě a na 5 kontinentech v mnoha zemích světa. Dohromady má více než 160 000 firemních zákazníků.
Témata: PayU, platby přes internet, počítače