Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Aqualand Moravia zahájí provoz, podmínky ale považuje za likvidační

Aqualand Moravia
Aqualand Moravia
Foto: Mariusz Stankowski, MoneyMAG.cz

Největší akvapark v České republice, Aqualand Moravia v Pasohlávkách na Brněnsku, v pondělí zahájí provoz. Podmínky nastavené při rozvolňování epidemiologických opatření ale pokládá za příliš přísné, oznámila dnes ČTK Karolína Křenková za provozovatele.

Kapacitní strop 300 lidí je údajně pro zařízení likvidační, nereflektuje velikost akvaparku oproti běžným koupalištím. Jde o deset procent běžné zimní kapacity. Vedení akvaparku se snaží vyjednat zmírnění podmínek, napsalo také otevřený dopis.

"Aktuálně vyhlášené podmínky jsou pro zařízení našeho typu naprosto ekonomicky likvidační. Naši návštěvníci však za to nemohou, proto jsme se po dlouhém jednání rozhodli v pondělí otevřít," uvedl v tiskové zprávě ředitel Petr Pavlacký. Za dobu uzavření je Aqualand Moravia ve ztrátě několika desítek milionů korun.

Vedení firmy vypočítalo, že při vyhlášených podmínkách připadá na jednoho návštěvníka Aqualandu bezpečnostní zóna v průměru o velikosti dvoupokojového bytu. Pokud vláda nezmění podmínky tak, aby braly v potaz velikost zařízení, je možné, že Aqualand Moravia provoz zase přeruší.

"Otvíráme s tím, že věříme v přehodnocení těchto podmínek. Pokud by však ke změnám včas nedošlo, je provoz dále ohrožen. Hrozilo by pak například i propouštění zaměstnanců," uvedl Pavlacký.

Jarní uzavření kvůli koronaviru využili v Aqualandu Moravia pro údržbu a dokončili nový venkovní areál za 400 milionů korun. Letní sezonu plánují zahájit 13. června, od 1. července pak startuje provoz nového letního areálu.

Témata:  Aqualand Moravia Koronavirus COVID-19

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy