Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Anketa ShopRoku zná svého vítěze

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixabay

Letošním absolutním vítězem ankety ShopRoku se stal největší středoevropský hráč na trhu s parfémy a kosmetikou Notino. Anketa ShopRoku, která proběhla již poosmé, oceňuje na základě hodnocení a recenzí od zákazníků a uživatelů nejkvalitnější a nejspolehlivější české e-shopy.

„Je to pro nás obrovská čest a známka toho, že jdeme správným směrem, že nám funguje komunikace se zákazníky i služby před a po nákupu,“ říká Michal Zámec, zakladatel a ředitel Notino. „Naším novým cílem bude toto prestižní ocenění v příštím roce obhájit. Máme skvěle nakročeno.“

Čím si vítězství v anketě ShopRoku vysvětlujete? Vnímáte nějaký specifický důvod?

Neřekl bych, že vítězství způsobil jeden určitý aspekt našeho vztahu se zákazníky. Spíše se jedná o komplexní výsledek práce celé společnosti a všech jejích zaměstnanců, kteří se na pozitivním vnímání Notino svou prací každý den podílejí a aktivně ho vytvářejí. Tímto jim chci mnohokrát poděkovat za skvěle odváděnou práci. Ocenění patří hlavně jim.

Taktéž musím velmi poděkovat i našim zákazníkům za mnoho pozitivních reakcí a hodnocení, které nám vynesly toto ocenění. Mohu slíbit, že hodláme být ještě lepší a rozhodně neplánujeme usnout na vavřínech.

Plánujete po vítězství v anketě nějaké konkrétní kroky směrem k zákazníkům, jak se jim za toto ocenění odvděčíte?

Konkrétní navazující kroky nebo kampaň jsme neplánovali. Hodláme si však nadále držet náš vysoký standard v přístupu k současným zákazníkům a těm potenciálním chceme i prostřednictvím ocenění ShopRoku prezentovat Notino jako obchod se spolehlivým servisem, kvalitními produkty a širokým sortimentem kosmetiky. V nejbližší době také rozšíříme náš marketingový tým o zkušeného experta, který nám pomůže s dalším rozvojem značky i komunikace.

Na konci minulého roku jste provedli rebranding. Parfums.cz jste přejmenovali na Notino. Jak zatím rebranding s odstupem několika měsíců hodnotíte?

Ve většině případů jsme na rebranding, ať už od odborníků, široké veřejnosti, či zákazníků, zaznamenali pozitivní ohlasy. Získali jsme stříbrnou příčku v prestižní anketě Křišťálová lupa.

Důležitější ale je, že rebranding funguje směrem k zákazníkům. Uskutečnili jsme ho hlavně z praktických důvodů, stáváme se globálním hráčem, který bude mít jednotnou strategii a komunikaci napříč trhy třech kontinentů. Podle výsledků za několik prvních měsíců jsme rozhodně spokojeni.

Témata:  ShopRoku e-shopy ekonomika parfémy

Aktuálně se děje

7. května 2025 14:38

2. května 2025 9:42

28. dubna 2025 12:40

Češi ročně investují 60 miliard do domácích mazlíčků. Výdaje rostou i kvůli inflaci

Nejvyšší inflace za posledních přibližně třicet let, která v Česku v uplynulých letech udeřila, se promítla i do nárůstu výdajů za psi a kočky. Za psa tak dnes běžná domácnost v ČR utratí průměrně zhruba 1500 korun měsíčně, za kočku zhruba polovinu této částky. Přitom alespoň jednoho psa vlastní na dva miliony českých domácností, alespoň jednu kočku pak bezmála 1,5 milionu domácností. Výdaje za „psa v obýváku“ tak činí přibližně 40 miliard korun ročně, kočky coby domácí mazlíčci pak v souhrnu vyjdou na přibližně 20 miliard korun.

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy