Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

WhatsApp umožní svým uživatelům upravovat zprávy do 15 minut od odeslání

WhatsApp
WhatsApp
Foto: Pixabay

Aplikace pro zasílání zpráv a multimediálních souborů WhatsApp umožní svým uživatelům upravovat zprávy do 15 minut od jejich odeslání. Aplikace, kterou vlastní technologický gigant Meta Platforms, tak nabídne podobnou službu, jako nabízejí konkurenční platformy Telegram a Signal, uvedl server BBC.

Nová funkce bude k dispozici všem asi dvěma miliardám uživatelů WhatsApp v nadcházejících týdnech. Největším trhem aplikace je Indie, kde má 487 milionů uživatelů.

"Jsme velmi rádi, že vám můžeme přinést více kontroly nad vašimi zprávami. Od opravy jednoduchého překlepu až po přidání dodatečného obsahu do zprávy," uvedl WhatsApp v příspěvku na svém blogu. "Stačí, když do 15 minut po odeslání dlouho stisknete odeslanou zprávu a z nabídky vyberete možnost 'upravit' (edit), " stojí dále.

Upravená zpráva bude označena, takže příjemci budou vědět, že obsah byl změněn. Neuvidí však, jak byla zpráva během času upravována.

Meta vlastní také sociální sítě Facebook a Instagram. Facebook zavedl funkci úprav skoro před deseti lety. Přibližně v té době Facebook uvedl, že více než polovina uživatelů se připojuje na jeho stránky z mobilních telefonů, a při psaní zpráv tak více hrozí, že udělají překlep. Na Facebooku jsou také upravené zprávy označené a uživatelé mají k dispozici rovněž informace o historii úprav.

Podobně sociální síť Twitter loni uvedla, že umožní platícím uživatelům upravovat své tweety, a to několikrát do 30 minut od jejich zveřejnění. Vlastníkem Twitteru je podnikatel Elon Musk, který vlastní i další firmy.

Témata:  WhatsApp

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.