Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Facebook vstoupí na burzu třetí týden v květnu

Údajně v třetím květnovém týdnu by měla nejrozšířenější sociální síť Facebook začít veřejné obchodování svých akcií. V úterý o tom s odvoláním na několik dobře informovaných zdrojů informoval oborový server All Things D.

„Protože americká Komise pro cenné papíry a burzy obvykle potřebuje kolem tří až čtyř měsíců na posouzení žádostí, musel by jí Facebook požadované dokumenty dodat nejpozději během února. To samozřejmě za předpokladu, že by dokumenty byly v pořádku a komise by po Facebooku nepožadovala žádná dodatečná podání,“ napsal server s tím, že Facebook stále řeší pochybnosti o bezpečnosti osobních údajů.

IPO Facebooku by mělo být jedním z největších v historii internetu, ocenění společnosti převýší podle odhadů 100 miliard dolarů (cca 2 bil. Kč).

Facebook by měl od nových investorů vybrat asi 10 miliard dolarů. Společnost v minulém roce dosáhla příjmů ve výši necelých čtyř miliard dolarů, o rok dříve to byly zhruba dvě miliardy. Pravidelných uživatelů má nyní přes 800 milionů a podle některých analytiků již v létě letošního roku pokoří miliardovou hranici.

Témata:  Facebook

Aktuálně se děje

23. dubna 2024 12:35

22. dubna 2024 20:08

18. dubna 2024 12:55

Koupil jsem si prodlouženou záruku, nebo je to pojištění?

Spotřebitelé se dnes mohou velmi často setkat s nabídkou prodloužené záruky na zboží, které kupují. Někdy bývá tato smluvní záruka nabízena automaticky, jindy je za příplatek. Nemálo spotřebitelů si tak prodlouženou záruku přikoupí, zejména na spotřební elektroniku, která bývá na poruchy náchylná. Někteří z nich však mohou být posléze nepříjemně překvapeni, když jim s reklamací nevyhoví, buď kvůli podmínkám smluvní záruky, nebo protože se vlastně vůbec nejedná o záruku, ale o pojištění. Na co by si měl spotřebitel pozor, než si za takovou nadstandardní službu připlatí?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy