Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Student Agency sílí: Obrat ji stoupl za první pololetí o 35 procent

V prvním pololetí 2011 dosáhla skupina Student Agency obrat ve výši 2,85 mld. Kč, což je meziročně o 35 procent více, počet zaměstnanců vzrostl o zhruba 30 procent. Firma to sdělila v pondělí.

Za celý rok 2011 pak skupina Student Agency zatím podle odhadu plánuje obrat ve výši 5,5 mld. Kč, tedy o miliardu více než v roce 2010. "Na tomto růstu obratu se přitom ve většinové míře podílel prodej zájezdů a dovolených pod značkou dovolena.cz. Ta se za rok svého fungování vyšvihla na přední místa na trhu," uvedl Aleš Ondrůj z marketingové komunikace firmy. Jak dále sdělil, posílily i další aktivity v rámci Student Agency – prodej letenek či autobusová doprava. Současně během prvního pololetí vzrostl počet zaměstnanců v rámci skupiny Student Agency, a to přibližně o 30 procent na 1300 zaměstnanců. Na růstu počtu zaměstnanců se podílela také dovolena.cz a současně nábor nových zaměstnanců pro vlakového dopravce RegioJet.

RegioJet podle Ondrůje startuje v září a už nyní podepsal pracovní smlouvy s více než 100 zaměstnanci na pozicích palubního personálu, strojvedoucích, prodejců jízdenek či dispečersko-řídícího aparátu. Jak firma dále sdělila, za první pololetí činil počet odbavených klientů u projektu dovolena.cz 36 tisíc. Podle firmy tak celkový meziroční nárůst dosáhl cca 312 procent. Dovolena.cz zaměstnala více než stovku nových prodejců a otevřela nové prostory pro telefonický prodej zájezdů v Brně. Jak Ondrůj dále sdělil, ještě do konce roku vstoupí dovolena.cz na slovenský trh. Během pololetí Student Agency zahájila spolupráci i s mezinárodním rezervačním systémem Galileo. Minulý týden pak uvedla do provozu flotilu luxusních autobusů. Cestující např. mohou využívat individuální monitory v sedačkách, zesílené připojení k wifi a další nabídku služeb.

Témata:  Student Agency

Související

Aktuálně se děje

4. prosince 2025 10:58

28. listopadu 2025 13:23

24. listopadu 2025 17:55

12. listopadu 2025 12:17

Tváří v tvář smrti, ale s nízkým platem. Pietní profese dál zaostávají za průměrem

Listopad bývá obdobím, kdy lidé častěji zavítají na hřbitovy a připomínají si své blízké. S tím se dostávají do popředí i profese spojené s pietními službami – květinářky, pracovníci pohřebních služeb či kameníci. Podle údajů portálu Platy.cz se jejich výdělky výrazně liší. Kameníci si měsíčně přijdou přibližně o 60 % více než květinářky, přesto se ani oni nedostanou nad celostátní průměr. Zatímco příjmy květinářek a pracovníků pohřebních služeb zůstávají znatelně pod ním, mzdy kameníků se k průměrné úrovni alespoň přibližují.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy