Student Agency sílí: Obrat ji stoupl za první pololetí o 35 procent

V prvním pololetí 2011 dosáhla skupina Student Agency obrat ve výši 2,85 mld. Kč, což je meziročně o 35 procent více, počet zaměstnanců vzrostl o zhruba 30 procent. Firma to sdělila v pondělí.

Diskuse: 0

reklama

Za celý rok 2011 pak skupina Student Agency zatím podle odhadu plánuje obrat ve výši 5,5 mld. Kč, tedy o miliardu více než v roce 2010.
 
"Na tomto růstu obratu se přitom ve většinové míře podílel prodej zájezdů a dovolených pod značkou dovolena.cz. Ta se za rok svého fungování vyšvihla na přední místa na trhu," uvedl Aleš Ondrůj z marketingové komunikace firmy.
 
Jak dále sdělil, posílily i další aktivity v rámci Student Agency – prodej letenek či autobusová doprava. Současně během prvního pololetí vzrostl počet zaměstnanců v rámci skupiny Student Agency, a to přibližně o 30 procent na 1300 zaměstnanců. Na růstu počtu zaměstnanců se podílela také dovolena.cz a současně nábor nových zaměstnanců pro vlakového dopravce RegioJet.

RegioJet podle Ondrůje startuje v září a už nyní podepsal pracovní smlouvy s více než 100 zaměstnanci na pozicích palubního personálu, strojvedoucích, prodejců jízdenek či dispečersko-řídícího aparátu.
 
Jak firma dále sdělila, za první pololetí činil počet odbavených klientů u projektu dovolena.cz 36 tisíc. Podle firmy tak celkový meziroční nárůst dosáhl cca 312 procent. Dovolena.cz zaměstnala více než stovku nových prodejců a otevřela nové prostory pro telefonický prodej zájezdů v Brně. Jak Ondrůj dále sdělil, ještě do konce roku vstoupí dovolena.cz na slovenský trh.
 
Během pololetí Student Agency zahájila spolupráci i s mezinárodním rezervačním systémem Galileo. Minulý týden pak uvedla do provozu flotilu luxusních autobusů. Cestující např. mohou využívat individuální monitory v sedačkách, zesílené připojení k wifi a další nabídku služeb.

Loading...
Témata: student agency

Diskuze: Student Agency sílí: Obrat ji stoupl za první pololetí o 35 procent

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související:

reklama
Fokus
Aktuálně
Doporučujeme
Zobrazit: mobil | klasicky