Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Italský módní dům Versace otevře desítky nových obchodů

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixabay

Italský módní dům Versace otevře v příštích letech desítky nových obchodů ročně, zatímco své současné prodejny zrenovuje. Cílem tohoto kroku je zdvojnásobit roční tržby zhruba na dvě miliardy USD (45,6 miliardy Kč). Uvedla to firma Capri Holdings, která loni módní značku Versace koupila.

Versace má v současnosti 188 obchodů. Více než polovina jich je v Asii, včetně 40 v Číně. Do roku 2022 se má počet obchodů zvýšit na 300. Nové obchody se otevřou ve všech regionech, informovala agentura Bloomberg.

Tento týden Versace otevírá obchod v Pekingu, který bude jejím největším v Číně. Zvažuje také, že otevře druhý obchod v Paříži a Londýně. Všechny nové obchody budou pod značkou Versace. Další dvě linie, Versace Versus a Versace Collection, se společnost Capri rozhodla zrušit.

Capri, která vlastní rovněž značky Michael Kors a Jimmy Choo, také plánuje vynaložit více peněz na marketing značky a rozšířit její aktivity v oblasti kabelek a doplňků. Obchody Versace se dosud zaměřovaly na prodej oblečení, nově budou reorganizovány a objeví se v nich více kabelek, obuvi a drobného koženého zboží.

Renovaci čeká také design. V nových stylech bude firma prosazovat to, co ji nejvíce proslavilo, tedy logo s hlavou Medúzy a zlatý barokní potisk. Ty se objeví na různých produktech, včetně kabelek. První velkou kolekcí v prodeji pod vlastnictvím Capri bude letošní podzimní kolekce, která zahrnuje tašky řady Virtus. Ta byla představena letos v únoru. Firma doufá, že podíl doplňků na celkovém podnikání se zvýší na 60 procent z nynějších 35 procent.

Témata:  Versace obchody

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.