Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Fio banka expanduje ve velkém! Co chystá pro rok 2013?

Praha - Fio banka získala v minulém roce přes 88 tisíc nových klientů a aktuálně jejích služeb využívá již přes 235 tisíc osob. V úterý to řekla mluvčí banky Vendula Žaloudíková.

Fio banka navýšila loni počet klientů o více než 60 procent a objem vkladů o 40 procent. Rozšířila také počet svých poboček v České republice na 70 a počet bankomatů na 125. „Dosažením počtu 150 bankomatů a otevřením tří nových plánovaných poboček letos završí první fázi rozvoje dostupnosti,“ sdělila mluvčí.

Pro rok 2013 banka plánuje další rozvoj své nabídky produktů a služeb. „Aktuálně testujeme aplikaci Smartbroker pro investování přes chytré telefony s operačním systémem Android, kterou uvedeme na trh v únoru. Následovat bude verze pro telefony s operačním systémem iOS (iPhone), poté i pro tablety s oběma uvedenými operačními systémy,“ dodala Žaloudíková. Aplikace nabídne přístup k datům z trhu i možnost kdykoliv a kdekoliv reagovat na situaci na trhu nákupem či prodejem investičních nástrojů.

Témata:  banky

Související

Aktuálně se děje

4. prosince 2025 10:58

28. listopadu 2025 13:23

24. listopadu 2025 17:55

19. listopadu 2025 10:00

Zimní ranní rituály mohou vyjít draho: pokuty za běžící motor i sníh na autě

Zimní rána v Česku mají svůj stereotyp – rychle nastartovat motor, zapnout topení, vzít škrabku do ruky a doufat, že než led povolí, stihnete dopít kávu. Právě tato běžná praxe ale může řidiče stát pokutu. Stejně tak riskují ti, kdo vyjíždějí se zbytky sněhu a ledu na střeše nebo kapotě. Ačkoli tyto situace mnoho lidí nepovažuje za nebezpečné, zákon je vidí jinak – jako zbytečné obtěžování nebo dokonce ohrožení ostatních.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Neznalost a psychické vyčerpání brání dlužníkům využít oddlužení

Novela insolvenčního zákona měla lidem cestu k oddlužení usnadnit. Přesto počet nových insolvenčních řízení meziročně roste jen o 12 %, přičemž desítky tisíc lidí ročně by tuto možnost mohly využít – většina o ní ale stále neví. Výzkum Konsorcia dluhových poraden ČR ukázal, že dlužníkům brání nejen neznalost změn, ale i psychické vyčerpání a složité životní podmínky.