Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Anketa ShopRoku zná svého vítěze

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixabay

Letošním absolutním vítězem ankety ShopRoku se stal největší středoevropský hráč na trhu s parfémy a kosmetikou Notino. Anketa ShopRoku, která proběhla již poosmé, oceňuje na základě hodnocení a recenzí od zákazníků a uživatelů nejkvalitnější a nejspolehlivější české e-shopy.

„Je to pro nás obrovská čest a známka toho, že jdeme správným směrem, že nám funguje komunikace se zákazníky i služby před a po nákupu,“ říká Michal Zámec, zakladatel a ředitel Notino. „Naším novým cílem bude toto prestižní ocenění v příštím roce obhájit. Máme skvěle nakročeno.“

Čím si vítězství v anketě ShopRoku vysvětlujete? Vnímáte nějaký specifický důvod?

Neřekl bych, že vítězství způsobil jeden určitý aspekt našeho vztahu se zákazníky. Spíše se jedná o komplexní výsledek práce celé společnosti a všech jejích zaměstnanců, kteří se na pozitivním vnímání Notino svou prací každý den podílejí a aktivně ho vytvářejí. Tímto jim chci mnohokrát poděkovat za skvěle odváděnou práci. Ocenění patří hlavně jim.

Taktéž musím velmi poděkovat i našim zákazníkům za mnoho pozitivních reakcí a hodnocení, které nám vynesly toto ocenění. Mohu slíbit, že hodláme být ještě lepší a rozhodně neplánujeme usnout na vavřínech.

Plánujete po vítězství v anketě nějaké konkrétní kroky směrem k zákazníkům, jak se jim za toto ocenění odvděčíte?

Konkrétní navazující kroky nebo kampaň jsme neplánovali. Hodláme si však nadále držet náš vysoký standard v přístupu k současným zákazníkům a těm potenciálním chceme i prostřednictvím ocenění ShopRoku prezentovat Notino jako obchod se spolehlivým servisem, kvalitními produkty a širokým sortimentem kosmetiky. V nejbližší době také rozšíříme náš marketingový tým o zkušeného experta, který nám pomůže s dalším rozvojem značky i komunikace.

Na konci minulého roku jste provedli rebranding. Parfums.cz jste přejmenovali na Notino. Jak zatím rebranding s odstupem několika měsíců hodnotíte?

Ve většině případů jsme na rebranding, ať už od odborníků, široké veřejnosti, či zákazníků, zaznamenali pozitivní ohlasy. Získali jsme stříbrnou příčku v prestižní anketě Křišťálová lupa.

Důležitější ale je, že rebranding funguje směrem k zákazníkům. Uskutečnili jsme ho hlavně z praktických důvodů, stáváme se globálním hráčem, který bude mít jednotnou strategii a komunikaci napříč trhy třech kontinentů. Podle výsledků za několik prvních měsíců jsme rozhodně spokojeni.

Témata:  ShopRoku e-shopy ekonomika parfémy

Aktuálně se děje

28. srpna 2025 11:51

Chat Control EU: nový zákon může ohrozit soukromí občanů i americké firmy

Dánsko, momentálně předsedající Radě Evropské unie, chce do konce roku na úrovni EU prosadit takzvaný Chat Control čili „šmírovací zákon“. Má zamezit sdílení dětské pornografie, ve skutečnosti by ale hlavně mohl závažně a přelomově připravit občany EU o soukromí. Zavedl by totiž automatické skenování chatů a e-mailů. Vlastně by tak prolamoval listovní tajemství, jedno za základních práv a svobod přiznaných České republice Listinou základních práv a svobod. 

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy