Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Dva tisíce za korunu. Jen se musí dostat Dolly Buster na Hrad!

Sázková kancelář Fortuna považuje za většího favorita na prezidenta expředsedu ČSSD Miloše Zemana, než Jana Švejnara. Kurz na Zemana je 6,5:1, zatímco na Švejnara 8,5:1. Za nejžhavějšího kandidáta ale stále bookmakeři považují Jana Fischera, bývalého premiérovi úřednické vlády.

Švejnarovi, který dlouho byl na druhé příčce, pravděpodobně uškodilo odvrácení se ČSSD. Na tom naopak vydělal Jiří Dienstbier, který se stal oficiálním kandidátem strany. Momentálně je na pátém místě pomyslného žebříčku sázkové kanceláře s kurzem 23:1. O pozici se dělí s Přemyslem Sobotkou (ODS). Před nimi je ještě předseda TOP 09 Karel Schwarzenberg s poměrem 16:1.Na opačném konci žebříčku a tedy s minimální šancí na zvolení jsou jména jako brankář Dominik Hašek, herec a režisér Zdeněk Svěrák či zpěvák Michal Kocáb. Jejích kurz je 500:1. Hůř je na tom už jen Jan Železný (600:1) a pornoherečka Dolly Buster. U ní za vsazenou korunu, můžete vyhrát dva tisíce.

Témata:  sázky, loterie, hazard

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 11:48

Zlato láme rekordy: Nejistota ve světě žene investory k nejstarší jistotě lidstva

Král drahých kovů si pověst „bezpečného přístavu“ na finančních trzích obhajuje s velkým přehledem. Od začátku roku 2025 jeho cena vzrostla o více než 50 % a poprvé v historii překonala hranici 4 000 USD za trojskou unci – a to dokonce během vládního shutdownu v USA. Takto prudký růst však otevírá otázku, zda zlato zvládne udržet tempo a zamíří až k hranici 5 000 USD, nebo přijde ochlazení. Podrobnější pohled na situaci nabízí Olívia Lacenová, analytička Wonderinterest Trading Ltd., ve své aktuální analýze.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.