Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

UniCredit Bank startuje refinancování hypoték Online s expresním vyřízením

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixmac

Refinancovat hypotéku kdykoliv, odkudkoliv a prakticky za týden vše vyřídit? A k tomu si snížit úrok až na 1,69 % p. a.? S UniCredit Bank žádný problém. Po úspěšném pilotním provozu banka spouští refinancování hypotečních úvěrů Online. Převést a refinancovat svou hypotéku na unicreditshop.cz mohou klienti doslova jedním tahem. A to z pohodlí domova, snadno, rychle a s expresním schválením Online během 48 hodin po poskytnutí všech dokumentů. Navíc má klient k dispozici svého Online bankéře, který ho provede celým procesem.

„První reakce klientů jsou pro nás jasným impulsem, že přes internet dnes bez problémů můžete vyřešit i refinancování hypotéky. Nejenom, že ušetříte finance díky výhodným úrokovým sazbám, ale pouze s UniCredit Bank zažijete osobní přístup Online bankéře, expres vyřízení, a to vše z pohodlí domova. Uspořený čas díky rychlému vyřízení můžete věnovat svým blízkým,“ zdůrazňuje Carmelo Minardi, ředitel Multi-ChannelBanking v UniCredit Bank.

Stačí, aby klient všechny dokumenty ke svému hypotečnímu úvěru naskenoval nebo vyfotil telefonem a pak pohodlně a bezpečně nahrál prostřednictvím webové aplikace na unicreditshop.cz. Po obdržení potřebných údajů a smluv zajistí UniCredit Bank při splnění všech podmínek schválení úvěru během 48 hodin. Pak už jen stačí podepsat smlouvu.

Kromě výrazné úspory času ušetří klienti i nemalé finanční prostředky, a to díky výhodným sazbám a nulovým poplatkům za poskytnutí a vedení úvěru. Klienti nemusí při zjednodušeném refinancování dokládat příjem. Odhad nemovitosti banka akceptuje původní a nebo poskytne zdarma. Mimořádné splátky hypotéky bez poplatku,a to ve výši až 20 % z jistiny, jsou samozřejmostí. 

Témata:  CZK hypotéky Unicredit bank

Aktuálně se děje

23. dubna 2024 12:35

22. dubna 2024 20:08

18. dubna 2024 12:55

Koupil jsem si prodlouženou záruku, nebo je to pojištění?

Spotřebitelé se dnes mohou velmi často setkat s nabídkou prodloužené záruky na zboží, které kupují. Někdy bývá tato smluvní záruka nabízena automaticky, jindy je za příplatek. Nemálo spotřebitelů si tak prodlouženou záruku přikoupí, zejména na spotřební elektroniku, která bývá na poruchy náchylná. Někteří z nich však mohou být posléze nepříjemně překvapeni, když jim s reklamací nevyhoví, buď kvůli podmínkám smluvní záruky, nebo protože se vlastně vůbec nejedná o záruku, ale o pojištění. Na co by si měl spotřebitel pozor, než si za takovou nadstandardní službu připlatí?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

CZK

Šmejdi vytahují z lidí peníze za promlčené dluhy. Jak se bránit?

Spotřebitelská poradna dTestu se setkává s případy lidí, kterým vznikl dluh tak dávno, že už na něj zapomněli. Léta ho po nich totiž nikdo nevymáhal. Z ničeho nic jim však přišla výzva od advokátů vymahačské společnosti, ať dluh neprodleně uhradí, jinak na ně bude podána žaloba. Jde o prázdné výhrůžky, nebo musí spotřebitel naopak zbystřit? A jak se vůbec bránit těmto praktikám?