Vtipné hlášky a perličky, které pobavily operátory klientské linky pojišťovny

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP“) každoročně likviduje na 200 tisíc pojistných událostí, většina z nich jsou běžné případy, ale mnohdy se operátoři klientského centra setkávají se skutečně neobvyklými historkami, nad kterými nelze jinak než se pousmát.

Ilustrační fotografie
reklama

„Že i při řešení pojistných událostí může být veselo a že klienti pobaví vtipným příběhem nejen operátory na klientské lince, ale i naše likvidátory, dokládají vtipné hlášky a perličky sesbírané za letošní rok,“ říká tisková mluvčí Renata Čapková.  

Z poznámek operátora klientského centra:

  • „Protože řidič náhle zabrzdil před semaforem na červenou, dvě cestující upadly, další cestující si prokousla ret a jiná při pádu kousla druhou cestující do čela.“
  • Poškozený, který se dovolal na zákaznickou linku, se dotazoval, kdy přijede nějaký „degustátor“, aby nafotil jeho poškozené vozidlo.  
  • „Chtěla bych změnit dopravní značku,“ oznámila velmi stručně klientka (měla na mysli samozřejmě registrační značku vozidla).
  • „Na toaletě jsem rozesílala novoroční sms. Při spláchnutí mi upadl telefon do záchodu.“
  • „Zakoupil jsem kapry, dal je do vany a odjel do práce. Bohužel jsem před odchodem zapomněl zavřít přívod vody.“
  • „Od svíček nám vzplál vánoční stromek a ohořely všechny dárky, které ležely pod ním.“
  • „Při parkování doma v garáži vyskočila dcera dříve z auta a otec jí najel na levou nohu.“
  • Řidička si chtěla pustit rádio, ale omylem nastartovala, vozidlo popojelo a narazilo do betonového ohrazení. Protože však na vině nebyl přehmat, ale alkohol, pochybení přišlo řidičku velmi draho.
Témata: pojišťovny | Telefony

Doporučujeme

Související:

Fokus
Aktuálně
Doporučujeme
Zobrazit: mobil | klasicky