DISKUZE K ČLÁNKU Proč Evropa nemá žádné Googly, Facebooky, ani Alibaby? Evropské firmy a značky povážlivě ztrácejí na světovém významu

Dobře je to patrné z žebříčku BrandZ nejhodnotnějších značek světa pro rok 2020, který byl zveřejněn tento týden. Hodnota značky plyne především z know-how a inovativnosti příslušné firmy a její schopnosti prosadit se na trhu. Země, jejichž firmy se na globálním trhu neprosadí jako dříve, nemohou pomýšlet na to, že si alespoň udrží dosavadní ekonomické, případně geopolitické postavení. Píše pro MoneyMAG.cz Lukáš Kovanda.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • pav.

    pav.

    109.81.208.XXX
    Evropu opanovávají různá šílenství - merkelovské migrační šílenství, genderové šílenství, inkluzívní šílenství, gretensko-klimatické šílenství atd. Takováto Evropa se utápí ve své vlastní žumpě s fekáliemi eurohujerismu, merkelismu a macronismu - a tedy nemá šanci obhájit své postavení na globální mocenské šachovnici.

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
Loading...
reklama
Fokus
Aktuálně
Doporučujeme
Zobrazit: mobil | klasicky